jammer... ik zit er morgen, kom een biertje doenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer teruggegaan, moest ook met een zooi spullen rondslepen dus dat schiet niet op en kon diegene waarmee ik had afgesproken niet bereiken.
Nee omdat je veel schoenen kooptquote:
Boeit me geen fuck, zolang er maar geen dingen uit z'n verband worden getrokken doen jullie maar wat jullie willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet meer zodra meer dan de helft problemen met jou hebben.
quote:
Jemig zit er iets in die schoenen waardoor je dat moet zeggen ofzoquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.
Die band staat hoog op mijn lijstje van bands die ik een keer moet gaan checken.quote:
dat valt best mee vind ik zelf...quote:
Helaas, opa/oma komen morgen terug van vakantie dus daar even langs, gaan ook meteen weer weg naar frankrijk daarna. En ik drink geen bierquote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
jammer... ik zit er morgen, kom een biertje doen
Ja en daar had ik ook al op gereageerd, eerder; dat vind ik net zo triest.quote:
Ja het zijn net Jehova-getuigen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Jemig zit er iets in die schoenen waardoor je dat moet zeggen ofzo![]()
Inmiddels is het ook niet meer bashen om de inhoud maar omdat er het tagje sedan voor staatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja en daar had ik ook al op gereageerd, eerder; dat vind ik net zo triest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Jemig zit er iets in die schoenen waardoor je dat moet zeggen ofzo![]()
Oke dan is het goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat valt best mee vind ik zelf...![]()
maar als ik door de stad loop, en mooie schoenen zie, dan koop ik ze. zie namelijk niet vaak schoenen die ik mooi vind
Het erge is nog dat het telkens terug komt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja en daar had ik ook al op gereageerd, eerder; dat vind ik net zo triest.
Vorig jaar, of 't jaar ervoor.. .op Lowlands... in het zonnetje, heerlijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die band staat hoog op mijn lijstje van bands die ik een keer moet gaan checken.
Soms denk ik echt dat jij maar half leest. Maar boeit me geen flikker. /KUTT-stem.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, zolang er maar geen dingen uit z'n verband worden getrokken doen jullie maar wat jullie willen.
Goed sinds oktober dan, ook goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap, zit hier pas sinds oktober. Tweede dat jij een probleem heb met mij tja, boo fucking hoo. Zegt meer over jou trouwens.
Uhm nee, wat je nu quote was wat ik over jou had gezegd - I don't care dat je sedan bent, maar zeiken over muziek op die onredelijke manier is gewoon zielig.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inmiddels is het ook niet meer bashen om de inhoud maar omdat er het tagje sedan voor staat
Ik ben benieuwd vorig jaar zou Volbeat op Graspop staan maar het optreden ging niet door.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Vorig jaar, of 't jaar ervoor.. .op Lowlands... in het zonnetje, heerlijk!
Maar ook gewoon op band vind ik ze goed hoor![]()
Als alles pas goed of de moeite waard zou zijn om live te zien... zou ik heel wat meer centjes nodig hebben voor minstens-wekelijkse concerten.
Bels, dit is natuurlijk wel een beetje hetzelfde als anderen met KF doen wat je nu met sedan doetquote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed sinds oktober dan, ook goed.
Punt is dat vrijwel iedereen hier een probleem met jou heeft en je niks anders doet dan afkraken. Positief doen is zeldzaam bij jou. En iets bijdragen nog veel minder.
En zoals anderen al zeggen meer dan de helft hier heeft een probleem met jou. En waarom? Door hoe jij doet.
Ja en dat vind ik van beide kanten dus jammer...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
(...)
Het erge is nog dat het telkens terug komt.
Ik wil ook nog een keer nieuwe allstars aanschaffen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst allstars gekocht en dat is mijn beste aankoop op schoenengebied sinds jaren.
Zegt de hypocriet.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed sinds oktober dan, ook goed.
Punt is dat vrijwel iedereen hier een probleem met jou heeft en je niks anders doet dan afkraken. Positief doen is zeldzaam bij jou. En iets bijdragen nog veel minder.
En zoals anderen al zeggen meer dan de helft hier heeft een probleem met jou. En waarom? Door hoe jij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |