QFTquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee jij bent niet kansloos wil je zeggen. De frustratie druipt er van af.
Alleen maar hier komen om dingen af te zeiken en mensen af te kraken maar zelf heb je het grootste probleem als mensen je niet mogen want dan schiet je als een raket in de verdediging.
Als er hier iemand triest is ben jij het wel, misselijk mannetje.
Staat hier 6 paar in de hal, en ik heb een paar in de garage, voor het geval ik daar per ongeluk met schone schoenen aankomquote:
Ja idd, maargoed zijn ook zat die wel zeiden dat ze gaan rijden en die mochten er wel op alleen om daar te kunnen parkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
gaat dit over zandvoort? of een ander circuit (ik denk bij circuit standaard aan zandvoort)
nog steeds vind ik het begrijpelijk, anders heeft elke rijder straks 8 auto's mee en is het fucking druk....
Jaquote:
Zal je toch beter moeten opletten Belsquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen maar hier komen om dingen af te zeiken en mensen af te kraken maar zelf heb je het grootste probleem als mensen je niet mogen want dan schiet je als een raket in de verdediging.
Nou kom op, als je er zo over denkt, wees dan in elk geval de meest volwassene en breng 't op z'n minst wat subtieler...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 paar schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Staat hier 6 paar in de hal, en ik heb een paar in de garage, voor het geval ik daar per ongeluk met schone schoenen aankom
Ik sta bijna altijd op het binnenterreinquote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja idd, maargoed zijn ook zat die wel zeiden dat ze gaan rijden en die mochten er wel op alleen om daar te kunnen parkeren
Je klinkt als een vriendin van me, waren we uit shoppen en ze wil en moest me persee in van die all-star dingen hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst allstars gekocht en dat is mijn beste aankoop op schoenengebied sinds jaren.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Prutsvoetbal indeed.. Maar dat heb ik altijd al gevonden
Ja dat merkte ik, maargoed als je al hebt gezegd dat je niet gaat rijden is het al een beetje laatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd op het binnenterrein![]()
lullen als brugman anders sta je aan de boulevard
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou kom op, als je er zo over denkt, wees dan in elk geval de meest volwassene en breng 't op z'n minst wat subtieler...
Je komt hier nog niet zo lang. Dit valt nog mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou kom op, als je er zo over denkt, wees dan in elk geval de meest volwassene en breng 't op z'n minst wat subtieler...
All-Stars.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je klinkt als een vriendin van me, waren we uit shoppen en ze wil en moest me persee in van die all-star dingen hebben
Weet je waarom?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je klinkt als een vriendin van me, waren we uit shoppen en ze wil en moest me persee in van die all-star dingen hebben
Op zijn minst 15 paar hier in de kastquote:
maar waarom ben je niet meer daar dan? alleen maar omdat je niet binnen kon staan?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik, maargoed als je al hebt gezegd dat je niet gaat rijden is het al een beetje laat
Dat betekent nog niet dat het leuk of goed is. Ik vind het either way een beetje overdreven en jammer...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.
Knap, zit hier pas sinds oktober. Tweede dat jij een probleem heb met mij tja, boo fucking hoo. Zegt meer over jou trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.
Dus je hebt vrouwelijke trekjesquote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik door de stad loop en leuke zie koop ik ze, soms heb ik niks soms staat de hal vol
Weer teruggegaan, moest ook met een zooi spullen rondslepen dus dat schiet niet op en kon diegene waarmee ik had afgesproken niet bereiken.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar waarom ben je niet meer daar dan? alleen maar omdat je niet binnen kon staan?
Niet meer zodra meer dan de helft problemen met jou hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap, zit hier pas sinds oktober. Tweede dat jij een probleem heb met mij tja, boo fucking hoo. Zegt meer over jou trouwens.
Helaas komt dat van 2 kanten.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het leuk of goed is. Ik vind het either way een beetje overdreven en jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |