quote:
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very muchquote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Anders kraken we even niet elkaars muzieksmaak af a la 'daar mag een bom op'... Als je iets kut vindt luister je er toch niet naar.
Net is sportievere, nette schoenen. Nogsteeds geen sneakers of kisten. En kleding, gewoon casual enzoquote:
Sedan moet je gewoon negeren. Het singleschap heeft hem verzuurd.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Anders kraken we even niet elkaars muzieksmaak af a la 'daar mag een bom op'... Als je iets kut vindt luister je er toch niet naar.
Het zit wel diep bij jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very much
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very much
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Net is sportievere, nette schoenen. Nogsteeds geen sneakers of kisten. En kleding, gewoon casual enzo
Gewoon negerenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Goh wat een stelletje kanslozen zijn jullie ook bij elkaar zeg
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Zegt de grootste kanslozen van dit topic.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
*hap hap hap*
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
We zijn vandaag elkaar wel lekker aan het afkraken he
Ik hield het droog tot ik het opzette net..quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Net weer opgedroogd, dus niet verstandig om nu dat nummer te gaan luisteren...
Gezellig toch.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
We zijn vandaag elkaar wel lekker aan het afkraken he
Volgens mij typte ik het niet jijquote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zegt de grootste kanslozen van dit topic.
Ja ach, er komt vanzelf wel weer iets voorbij - muziek of iets anders, ... ben al 't hele weekend bezig.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hield het droog tot ik het opzette net..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |