Musicalquote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik in Berlijn nooit geweestWat heb je speciaal in West End te zoeken?
Fietsen in Parijs...is dat een succes.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is best weinig inderdaad. Wel fiets mee!![]()
Douchen!
Binnen Europa staan Rome, Barcelona en Venetië nog op het programma.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MusicalHaha.
Berlijn vind ik wel een aanraderIk had gedacht dat ik er geen @#!@# aan zou vinden (vooroordelen etc.) maar ik liep liever in Berlijn rond dan in Parijs (ook qua mensen)
En ik wil ook nog naar Rome
Rome is echt mooi lekker makelijk met de ov 2 buslijnen die je overal brengenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MusicalHaha.
Berlijn vind ik wel een aanraderIk had gedacht dat ik er geen @#!@# aan zou vinden (vooroordelen etc.) maar ik liep liever in Berlijn rond dan in Parijs (ook qua mensen)
Ben er geweest goede keuze maar Wenen is ook prachtigquote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Binnen Europa staan Rome, Barcelona en Venetië nog op het programma.
Bij Wenen heb ik niet echt hip gevoel ofzo. Beetje truttig allemaal. Of is dat niet zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben er geweest goede keuze maar Wenen is ook prachtig
In Wenen kun je goed uitgaan en heeft veel cultuur opera gebouwen etc... is net als in de Sisi filmsquote:Op zondag 31 mei 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Wenen heb ik niet echt hip gevoel ofzo. Beetje truttig allemaal. Of is dat niet zo?
Uitgaan hoeft voor mij dan weer niet, hou wel van cultuur maar niet van opera. Dat bedoel ik ook met truttigquote:Op zondag 31 mei 2009 15:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In Wenen kun je goed uitgaan en heeft veel cultuur opera gebouwen etc... is net als in de Sisi films
Barcelona wil ik ook nog inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Binnen Europa staan Rome, Barcelona en Venetië nog op het programma.
Moskou, Praag en Berlijn vond ik ook wel mooie steden met veel cultuurquote:Op zondag 31 mei 2009 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uitgaan hoeft voor mij dan weer niet, hou wel van cultuur maar niet van opera. Dat bedoel ik ook met truttig
Praag een jaar of 10 geleden geweest, maar toen keek ik nog niet naar de cultuur. Ik was er met mijn ouders alleen om te shoppenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moskou, Praag en Berlijn vond ik ook wel mooie steden met veel cultuur
Die is weggelopenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
Waar is eigenlijk die zon die ze beloofd hadden?
Die kruipt hier ook nogal eens achter de wolken. Heb de deuren ook dicht gedaan en ga me straks nog wel verkleden denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
En je hebt um niet eens ff gevangen? Ow daar istie (eventjes denk ik)quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
wanneer gaan we?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MusicalHaha.
Ik probeer het telkens, maar dan rent hij weer wegquote:Op zondag 31 mei 2009 15:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En je hebt um niet eens ff gevangen? Ow daar istie (eventjes denk ik)
Zomervakantie?quote:
ik heb net lekker in de zon gezetenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
quote:
Ik hoop het ook!quote:
Lekker! Een parrot erin is zooo fijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef KudFokker het volgende:
Heb eindelijk mijn eigen auto en ben er zo blij mee![]()
![]()
!!
2009 model met airco en een parrot!
Thnxquote:Op zondag 31 mei 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
[..]
Lekker! Een parrot erin is zooo fijn.
Ik wens je veel veilige kilometers toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |