Nou, het is beetje vreemd.quote:
Ow ja, dat klinkt als nog even doorbijten. Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het is beetje vreemd.
Ik heb sommige dingen van mijn stageopdrachten nog...dus ff zien of ik daar uit kom. Leerrapportage 12 juni maar ik heb niet aan mijn leerdoelen gewerkt (niet zoals ik had omschreven het te doen) dus ik hoop dat dat beetje door de vingers wordt gezien. En komende 2 dagen best druk, hoop dat ik mijn deadlines haal en ben beetje zenuwachtig voor een toetsonderdeel.
Ik ga op vakantie, lekker thuis kan altijd nog.quote:
Nee, daar ben ik niet echt het type voorquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alleen gaan lijkt je niks? Hoef je met niemand rekening te houden.
Ooo spannend! Ik had tussendoor een heleboel bijgewerkt, maar ik moest op het einde ook nog wel "even" knallenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
Btw, hoooi![]()
Gister laatste stagedag gehad...alleen nog niet alle opdrachten helemaal af. Hoop dat ik dat wel voor elkaar krijg.
Begint kouder te worden hier.
Ja, meestal lul ik mezelf er wel uit als ik iets niet gedaan heb maar ja...op een keer gaat dat ook mis ben ik bang.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow ja, dat klinkt als nog even doorbijten. Ik hoop met je mee.
Ik ben ook niet zo van alleen op vakantie. Ik zou verdwalen, bang worden en me heel eenzaam voelen denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet echt het type voor
[..]
Ooo spannend! Ik had tussendoor een heleboel bijgewerkt, maar ik moest op het einde ook nog wel "even" knallenSucces ermee!
Heb hier echt nog teveel tedoen dus vakantie zou er sowieso niet inzitten denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie, lekker thuis kan altijd nog.
Parijs!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van alleen op vakantie. Ik zou verdwalen, bang worden en me heel eenzaam voelen denk ik.![]()
Wil wel paar dagen naar Parijs ofzo maar moet A. iemand vinden die mee gaat. B. kijken of ik dat financieel red gezien mijn rijlessen.
Nou, ik heb logboeken, stageopdrachten, leerdoelen waar ik aan moet werken en een leerrapportage dat ik moet schrijven. Echt irritant als je tussendoor ook nog moet functioneren op je stage.
Kom, dan gaan we.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Parijs!Daar wil ik best heen voor een paar dagen!
Ik wil naar Londenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van alleen op vakantie. Ik zou verdwalen, bang worden en me heel eenzaam voelen denk ik.![]()
Wil wel paar dagen naar Parijs ofzo maar moet A. iemand vinden die mee gaat. B. kijken of ik dat financieel red gezien mijn rijlessen.
Nou, ik heb logboeken, stageopdrachten, leerdoelen waar ik aan moet werken en een leerrapportage dat ik moet schrijven. Echt irritant als je tussendoor ook nog moet functioneren op je stage.
Haha, ik ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In de zomervakantie? Nu ga ik dat echt niet redden.
Ik zie mogelijkheden!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet.Zit tot mijn verjaardag (19 juni, bijna, jeuj) vast met alles. Hopelijk geen herkansingen. Mocht ik die wel hebben dan heb ik tot 25 juni geen mogelijkheden tot vrije tijd.
Maar daarna zou de wereld voor me open moeten staan.
Bovengenoemde dingen zijn bij mij verplicht. Maar heb dus niet actief aan mijn leerdoelen gewerkt (niet volens mijn plan van aanpak). Dat zal ik ook eerlijk toegeven in de leerrapportage. Bijhouden van logboek was wel te doen maar neemt soms best veel tijd in (zeker ik met mijn perfectionisme en analyseren).quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Londen![]()
en ik zou mij met name eenzaam voelen inderdaad
Oke, dat is een hele boel dus! Wij hadden stageopdrachten (hier zaten leerdoelen in) en een logboek werd aangeraden - maar dit deed ik dus niet, haha.
Ik ook! Hopelijk vind ik een baantje om lekker wat geld te sparen.quote:
3 dagen is zeker kort een 2 weken vond ik al te kortquote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook! Hopelijk vind ik een baantje om lekker wat geld te sparen.
Ben vorig jaar in Parijs geweest met school maar aan 3 daagjes had ik niet genoeg.
Nee, dat is best weinig inderdaad. Wel fiets mee!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook! Hopelijk vind ik een baantje om lekker wat geld te sparen.
Ben vorig jaar in Parijs geweest met school maar aan 3 daagjes had ik niet genoeg.
Ik in Berlijn nooit geweestquote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
Parijs vond ik ook leuk, maar Berlijn sprak mij toch meer aan
En in Londen ben ik nog niet geweest, maar ik moet naar West-End
Ja, en sommige dingen stonden ook vast zeg maar. Kon je keuze maken tussen ene activiteit en de andere.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
3 dagen is zeker kort een 2 weken vond ik al te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |