Foto van mijn poes staat in mijn FoBo.quote:
Ga studeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen... Iedereen heeft al wat te doen / gaat wat doen & ik heb zin in iets leuks
Zwemmen ofzo? Sporten?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen... Iedereen heeft al wat te doen / gaat wat doen & ik heb zin in iets leuks
Fotoquote:Op zondag 31 mei 2009 14:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Foto van mijn poes staat in mijn FoBo.
Kan sowieso niet, hij is dood.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Foto![]()
Ja dan kan ik hem toch niet aaien
De zon speelt hier verstoppertje, dus het is helemaal niet lekker buitenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga studeren.![]()
Hmmm, in de zon liggen met een boek is toch prima?
Ik wil(de) nog een eind gaan fietsen, maar het is vrij hard aan het waaien...quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zwemmen ofzo? Sporten?
Ik moet nog steeds gaan opruimen.
Die andere bijt.quote:
Nee, blegh. Ik heb wel geveegd en gedweild, en een tafel in elkaar gezet en schoongemaakt maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen voor ik op vakantie ga. Ow ja en ik heb de was gedaan. Ga ik ff ophangen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En opruimen... Op zich wel een goed idee om te doen, maar ik heb géén zin (maar jij dus ook niet)
Naja, je bent al wel een eindje op wegquote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, blegh. Ik heb wel geveegd en gedweild, en een tafel in elkaar gezet en schoongemaakt maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen voor ik op vakantie ga. Ow ja en ik heb de was gedaan. Ga ik ff ophangen.
Ja jij gaat toch bijna op vakantiequote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, blegh. Ik heb wel geveegd en gedweild, en een tafel in elkaar gezet en schoongemaakt maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen voor ik op vakantie ga. Ow ja en ik heb de was gedaan. Ga ik ff ophangen.
Ja, op zich wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, je bent al wel een eindje op weg
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Je kan het!quote:
Ik heb nog geen plannenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Sinceria het volgende:
Klein feestje hiero.![]()
Gaan jullie nog op vakantie?
Je kunt ook een last-minute doen ofzo.quote:
Ja, ik weet het. Het probleem is alleen dat ik niemand heb om mee te gaanquote:Op zondag 31 mei 2009 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt ook een last-minute doen ofzo.
Kon ik maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Sinceria het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie?
Alleen gaan lijkt je niks? Hoef je met niemand rekening te houden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Het probleem is alleen dat ik niemand heb om mee te gaan
Zwaar druk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |