Klopt, het is ook iets gelijkwaardiger. Maar Wings blijven beter op de beslissende momenten.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef Fiama het volgende:
Heb beide wedstrijden niet kunnen zien maar als ik het allemaal zo lees is het meer gelijkwaardig dan vorig jaar. Het is voor mij dus ook niet onwaarschijnlijk dat het na de 2 wedstrijden in Pittsburgh 2-2 staat. Detroit blijft gewoon goed, dus het is maar even afwachten.
2-2 in powerplay van Pens nu: slap shot van Letang. Leek houdbaar...quote:
Mwah, het was gewoon een penalty. Enige fout die ze hebben gemaakt is het niet callen van die too many men. Ben ff mn laptop verplaatsen en aan de TV koppelenquote:
Hij kreeg een paar goede beuken maar is voor de duivel niet bang. Prachtig dat 'ie zo knokt steeds.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:59 schreef Saviola het volgende:
Niet kunnen kijken helaas, wel goed van de Pens![]()
Die Helm is wel een heldje, maar hij werd zo te zien toch een paar keer helemaal omver gebeukt
In de nacht van donderdag op vrijdag om 02.00 's nachtsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Fiama het volgende:
En ik heb internet.... volgende game kan ik dus weer kijken! 2-2 wordt het, moet ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |