Haha ja, eindelijk een duidelijke replay van die goal. Dacht eerst dat het de defenceman was.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:45 schreef nyny83 het volgende:
HAha die goal van Stuart was idd wel lame. Rebound vanaf de boarding tegen de achterkant van het been van Fleury zo te zien.
Klopt jaquote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef nyny83 het volgende:
Heuj, eigenlijk nooit geweten... maar begrijp ik nou van de commentator dat als je een icing maakt dat je niet mag linechangen? In dat geval wel een slimme time-out.
Weet niet welke series het was, volgens mij Penguins tegen de Canes en de Canes wisselde wel, maar moesten terug wisselen want het was icing.quote:Op zondag 31 mei 2009 03:50 schreef nyny83 het volgende:
Heuj, eigenlijk nooit geweten... maar begrijp ik nou van de commentator dat als je een icing maakt dat je niet mag linechangen? In dat geval wel een slimme time-out.
Even opgezocht, maar is pas sinds 2005-2006. Grappig, nooit gewetenquote:
Ja alweer. Pens zijn totaal niet minder imo maar Detroit scoort 3 van die lame goals..quote:
same here eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Katth het volgende:
Blijf me verbazen over het aantal leger/marine reclames tussendoor en aan de andere kant ook weer niet. Blijft Amerika
Beetje tegenwicht. Veel Pens fans hier.quote:
Ik ben bang dat niemand meer wil. En terecht.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Katth het volgende:
Blijf me verbazen over het aantal leger/marine reclames tussendoor en aan de andere kant ook weer niet. Blijft Amerika
Tja.... we voeren 2 oorlogen momenteel, en Noord Korea en Iran beginnen ook redelijk lastig te doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Katth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |