Ja bij mij wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En schoenen moeten ook alleen maar goed zitten?![]()
Ik weet niet meer of ik gesms't heb, heb ook geen verzonden items. Vast wel naar wat mensen, net als vorige week.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. dan had je genoeg op dus
Dat is het belangrijkste
ik heb toch nog wel even m'n smsjes die ik gisternacht had verstuurd nog even teruggelezen. Als je ze half in je slaap typt, weet je het maar nooit![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik drink tegenwoordig niet zo vaak meer, maar als ik het doe, doe ik het goed.
Ik las gister wat voor smsjes ik vrijdagnacht gestuurd heb.
Die zijn echt fucking huge!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef rival het volgende:
de tering.. zijn we nou op zondagmorgen horloges aan het analyseren?
Laat ik dan maar meteen zeggen dat ik zo een belachelijk groot TW steel apparaat heb
Krijg je er ook een sleuteltje bij om hem los te maken?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef Kluts het volgende:
IK had eerst dit horloge. Is naar de klote gegaan maar ik denk dat ik 'm gewoon weer ga kopen.
[ afbeelding ]
Ook een gay ding dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef rival het volgende:
Laat ik dan maar meteen zeggen dat ik zo een belachelijk groot TW steel apparaat heb
Ja waarom nietquote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef rival het volgende:
Het boeit ook weinig, maar het kan zo grappig zijn de volgende morgenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef dawg het volgende:
Ik weet niet meer of ik gesms't heb, heb ook geen verzonden items. Vast wel naar wat mensen, net als vorige week.
Who cares ook.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg je er ook een sleuteltje bij om hem los te maken?
die doet!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef Kluts het volgende:
IK had eerst dit horloge. Is naar de klote gegaan maar ik denk dat ik 'm gewoon weer ga kopen.
[ afbeelding ]
Die is tof!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:16 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
HEb me idd kapot gelachen. Maakt me verder geen bal uit ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het boeit ook weinig, maar het kan zo grappig zijn de volgende morgen
maar mijn dagelijkse horloge is gewoon een simpel metalig ding met een metalen bandje van guess ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ook een gay ding dus.
Je kunt Marurk de hand schudden. Wel eerst even wassen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ook een gay ding dus.
Je kunt Marurk de hand schudden. Wel eerst even wassen.
Oh, daar wen je zo aan hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
die doet!
maar met dat soort dingen zit ik altijdvoor een minuutje of 2 voordat ik de tijd zie
Gewone mannenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar mijn dagelijkse horloge is gewoon een simpel metalig ding met een metalen bandje van guess ofzo
in welk hokje mag ik nu?
Hij is ook mooi voor een vrouw.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, daar wen je zo aan hoor.
Horloge is in het echt mooier, kreeg echt vaak complimenten over dat ding.
In het KF-hokje.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar mijn dagelijkse horloge is gewoon een simpel metalig ding met een metalen bandje van guess ofzo
in welk hokje mag ik nu?
Ja, maar die van jou moet ook nog stylish zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF ik heb ook gewoon zo'n stalen band-ding hoor.
dawg, dat is net zoiets als zeggen dat je een cars broek hebt, een hardstikke normaal niks overdreven simpel ietsquote:
Nee dan had hij ook de prijs moeten noemenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou moet ook nog stylish zijn.
dankje tijn!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan had hij ook de prijs moeten noemen
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:25 schreef Marurk het volgende:
Schoenen hoeven immers ook alleen maar goed te zitten he?
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 12:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: Ik ga wat met een lelijk, niet-aantrekkelijk, totaal-niet-hedendaags ding rondlopen.Schoenen hoeven immers ook alleen maar goed te zitten he?
quote:
Uhu. Ik heb gewoon een trainingsbroek en tshirt aan, niet geschoren, haar niet door de war want die paar mm kan niet door de warquote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
dawg, dat is net zoiets als zeggen dat je een cars broek hebt, een hardstikke normaal niks overdreven simpel iets![]()
edit <> nu ik het terugleesdamn
Dat geeft niet.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gewoon een trainingsbroek en tshirt aan, niet geschoren, haar niet door de war want die paar mm kan niet door de war, en een brakke kop, beetje het holbewoneridee.
Ik nietquote:
Niets mis met sokken in sandalen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: Ik ga wat met een lelijk, niet-aantrekkelijk, totaal-niet-hedendaags ding rondlopen.Schoenen hoeven immers ook alleen maar goed te zitten he?
Serieusquote:
Vandaag? Waar precies?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:29 schreef Feitosa het volgende:
Gaan er nog mensen naar city-dance hier in Eindhoven? Volledig gratis overigens.
Iets enthousiaster mag ook wel.quote:
Zo draag ik altijd mijn sandelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |