Nee dan had hij ook de prijs moeten noemenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou moet ook nog stylish zijn.
dankje tijn!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan had hij ook de prijs moeten noemen
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:25 schreef Marurk het volgende:
Schoenen hoeven immers ook alleen maar goed te zitten he?
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 12:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: Ik ga wat met een lelijk, niet-aantrekkelijk, totaal-niet-hedendaags ding rondlopen.Schoenen hoeven immers ook alleen maar goed te zitten he?
quote:
Uhu. Ik heb gewoon een trainingsbroek en tshirt aan, niet geschoren, haar niet door de war want die paar mm kan niet door de warquote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
dawg, dat is net zoiets als zeggen dat je een cars broek hebt, een hardstikke normaal niks overdreven simpel iets![]()
edit <> nu ik het terugleesdamn
Dat geeft niet.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gewoon een trainingsbroek en tshirt aan, niet geschoren, haar niet door de war want die paar mm kan niet door de war, en een brakke kop, beetje het holbewoneridee.
Ik nietquote:
Niets mis met sokken in sandalen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: Ik ga wat met een lelijk, niet-aantrekkelijk, totaal-niet-hedendaags ding rondlopen.Schoenen hoeven immers ook alleen maar goed te zitten he?
Serieusquote:
Vandaag? Waar precies?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:29 schreef Feitosa het volgende:
Gaan er nog mensen naar city-dance hier in Eindhoven? Volledig gratis overigens.
Iets enthousiaster mag ook wel.quote:
Zo draag ik altijd mijn sandelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |