Waaromquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boefje.
Zelfs met "de vurige tongen"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom
Ik zorg voor een vlotte voortgang hè....
Tja en dat is toch onbegrijpelijk als ik gewoon met een foto hier zit op FoK!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had je natuurlijk een beetje gewaarwschuwd voor de kloontjes-angst hier, maar verder zijn ze hier heel lief hoor
Dat is wel slim, zo kan LS ook geen misbruik maken als je per ongeluk eens een foto plaatstquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tja en dat is toch onbegrijpelijk als ik gewoon met een foto hier zit op FoK!
Gut!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voortgang, de motor van onze economie.
Damn, ik kraam onzin uit vanavond.
Oh doet hij dat dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel slim, zo kan LS ook geen misbruik maken als je per ongeluk eens een foto plaatst
Je hebt het toch zeker niet over mijn foto hè, want dat vind ik sterk overtrokkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je van zo'n mooie foto nou 'mis'bruik maken?
Nee, ik geloof niet dat ik hier ooit een foto gepost heb.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh doet hij dat dan?
Waar is hij eigenlijk kom maar te voorschijn![]()
Is dat jou soms ook overkomen?
Ach, als je de rest verder niet mist is er weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij mis ik weer eens de essentie van 't één en 't ander
Dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan je van zo'n mooie foto nou 'mis'bruik maken?
Eerst een link anders geloof ik je nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat ik hier ooit een foto gepost heb.
Ik las er van de week wel een leuke OP in TBO over
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar niet iedereen wil met zijn kop of fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |