Kan ik nietquote:
Volgens mij was jij het niet hoorquote:
Thanksquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Puntkin. het volgende:
Ik zal het plaatje even optimaliseren voor je.
It's a nice! High five!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:39 schreef appelsjap het volgende:
Heeft mijn UI weggehaald!!1
Hoe kun je zoiets moois weghalen? Wat een barbaar ben je dan
[ afbeelding ]
LOL MAAR DAT DOE JIJ TOCH OOK D::DD:D: WHAWHWHWHWAWAHWAHAWHWAHWA NMU BEN JIJ ECHT DIK DE LUL WANT NU DOE JIJ JEZLE OOKquote:
Hoe moest ik anders mijn mening uitenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:45 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
LOL MAAR DAT DOE JIJ TOCH OOK D::DD:D: WHAWHWHWHWAWAHWAHAWHWAHWA NMU BEN JIJ ECHT DIK DE LUL WANT NU DOE JIJ JEZLE OOKen
In een eigen topic hierover.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe moest ik anders mijn mening uiten
Open een topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe moest ik anders mijn mening uiten
Ik mag van Remlof geen domme topics meer openen, als ik dat wel doe krijg ik 3 maanden banquote:
Misschien valt het hem niet op, gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik mag van Remlof geen domme topics meer openen, als ik dat wel doe krijg ik 3 maanden ban
Zou ik maar niet denken. Remlof wordt geil als hij bannetjes kan uitdelen. Reken maar dat hij dit topic meeleest, en als hij ook maar dit ziet dan hang ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien valt het hem niet op, gewoon doen.![]()
Ik wil best aan hem vragen of hij even niet op wil letten en mocht je onverhoopt toch gebanned worden dan maak ik op je paypal wel genoeg geld over om niet één maar zelfs twee koekjes te kopen, als compensatie!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou ik maar niet denken. Remlof wordt geil als hij bannetjes kan uitdelen. Reken maar dat hij dit topic meeleest, en als hij ook maar dit ziet dan hang ik.
bedankt!quote:
2 zakjes??? Is dat niet een beetje weinig voor een kwartaal ban? Zat meer te denken aan een schade claim.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wil best aan hem vragen of hij even niet op wil letten en mocht je onverhoopt toch gebanned worden dan maak ik op je paypal wel genoeg geld over om niet één maar zelfs twee koekjes te kopen, als compensatie!
Mên, ben je homo ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef bas-beest het volgende:
waar precies zit dan het mooie in die UI van je?
niet echt, maar vooral die eerste is zo'n standaard siliconen-tieten snolquote:
Waarmee doe je dat? Het verkleinen?quote:
Is it contagious? Nah, just dangerous.quote:
op je eigen post reageren...quote:
Plaatjes gebruiken omdat je je niet in woorden uit kan drukken.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
op je eigen post reageren...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |