Ja precies, laat maar komen dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
Saturday
August 15th
Sziget Festival
Budapest, Hungary
Friday
August 21st
Pukkelpop Festival
Belgium
Friday
August 28th
Reading Festival
UK
Sunday
August 30th
Leeds Festival
UK
-----
placebo is dus nog steeds vrij.
Ik had laatst even geteld en we zitten nog niet eens op de helft. Dus iedereen even stoppen met bitchen over de line-up gaarne!quote:
Dat zei ik vorig jaar ook...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik had laatst even geteld en we zitten nog niet eens op de helft. Dus iedereen even stoppen met bitchen over de line-up gaarne!
Toen was na Pinkpop nogal wat meer bekend tho. Anyway mensen in augustus nog niet tevreden zijn mogen ze van mij bitchen wat ze willen, maar om daar met 40% van de namen bekend al over te beginnen. En dan achteraf weer 'jezus, dit jaar maar 5 bands gezien.quote:
quote:Maxïmo Park, Fever Ray, The Twang, Andrew Bird, Boy Crisis, New Found Glory, Bombay Bicycle Club en The Blackout
Landgraaf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
Maxïmo Park en Fever Ray door naar Landgraaf svp.
Naar het Pinkpop topic! Snel! Verrader!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
Maxïmo Park en Fever Ray door naar Landgraaf svp.
Was al een weekje bekend toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 04:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vers van de inside-pers: Mando Diao op LL
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was al een weekje bekend toch?
Johnossi geef ik ook wel kans.
Hier ook. Het was zo gaaf op Motel Mozaïque!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:01 schreef couleurs het volgende:
Ik wil Fever Ray zooooo graag, ik zal nergens meer over klagen als zij aangekondigd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |