oh, dus dan ga je wel over mij dromenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen
Ja, in bad
Ik mis het grapje denk ikquote:
Ik droom niet in badquote:
Daar zijn colleges toch voor?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur naar bed ga door de week, dan zit ik echt te maffen om 08.30 tijdens college.
Ik heb nooit tijd om te maffenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik om 2 uur naar bed ga door de week, dan zit ik echt te maffen om 08.30 tijdens college.
Biomedische wetenschappenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zijn colleges toch voor?
Welke studie doe je?
Een beetje blozenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
ok
Oeps, misschien ga je nu weer blozen![]()
dadelijk in bed bedoel ikquote:
Ja, dan wel natuurlijkquote:
Ahhh, iemand uit 1992quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
"ik droom over je in bad" Ik zit meestal in PUB, je weer hoe we daar denken
Schattigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh, iemand uit 1992Kei schattig
maarree oke, haha, dat "PUB" geeft wel een duidelijke verklaring![]()
Probleem is dan dat je in het weekend (als je niet uitgaat) ook wel eens vroeg op wilt staan. Maar dat lukt mij dus nooit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar zijn colleges toch voor?
[..]
1992...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh, iemand uit 1992Kei schattig
maarree oke, haha, dat "PUB" geeft wel een duidelijke verklaring![]()
Haha, dankje. Ik heb eerst HBO gedaan, dus ik ben nu weer een schattige eerstejaars (oké, bijna tweede)quote:
Hmm... Mij alleen als het écht moetquote:Op zondag 31 mei 2009 00:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Probleem is dan dat je in het weekend (als je niet uitgaat) ook wel eens vroeg op wilt staan. Maar dat lukt mij dus nooit.
Ik voel mij nog niet zo oudquote:
Jaquote:
Mja begrijpelijk! Dat had ik toen ookquote:
Ja, autorijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja begrijpelijk! Dat had ik toen ook
Auto rijden![]()
21 is een veel mooiere leeftijdquote:
Dankje liefjequote:
Hehe, ik zou het ook niet teveel (openbaar) doenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, autorijdenIk kan het wel, maar het mag niet
Pas 1 keer gereden, was wel een succesquote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje liefje![]()
[..]
Hehe, ik zou het ook niet teveel (openbaar) doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |