Wat een hard gelachquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen hebben meestal schijt aan anderen. Mijn buren zijn net een barbecue gestart. Hard gelach, hard gepraat, muziek en een stank van verbrand vlees.., lekker weer.
En lekker eten meestal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ga gewoon even langs, waarschijnlijk is het gezellig.![]()
Rotterdam.
De meeste mensen zijn asociale proleten die alleen aan zichzelf denken. Maar geluidsoverlast kan zo erg zijn dat je moordneigingen krijgt. Het is soms maar goed dat ik geen geweer klaar heb staan, anders had ik het gebruikt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen hebben meestal schijt aan anderen. Mijn buren zijn net een barbecue gestart. Hard gelach, hard gepraat, muziek en een stank van verbrand vlees.., lekker weer.
Gooi gewoon n granaat in de tuin/naar binnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn asociale proleten die alleen aan zichzelf denken. Maar geluidsoverlast kan zo erg zijn dat je moordneigingen krijgt. Het is soms maar goed dat ik geen geweer klaar heb staan, anders had ik het gebruikt.
Succes daar! Laat hoe dan ook blijken dat je er last van hebt. Anders doen ze het over een week weer.
Als je denkt aan de heerlijke rust die er daarna heel eventjes is (voordat het kermen begint) zou je het bijna doen jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:46 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Gooi gewoon n granaat in de tuin/naar binnen
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef B.E.D het volgende:
Altijd nog beter dan een famfare onder je raam.
Als je je ergert aan buren die in de tuin barbecueen hoor je daar ook bij. Stelletje verzuurde zeikerds.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn asociale proleten die alleen aan zichzelf denken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:25 schreef VeX- het volgende:
Dus, ik zet net even lekker naar de Essential Mix van Joris Voorn te luisteren
"hy"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:18 schreef badboynova het volgende:
TS is een haatzaaier, want wie zeg niet dat ze van aruba komen.
sub klacht,
TS ze onder buik word warm als hy wilders hoort
kusje kusje, want het is kusjes dag.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |