Gewoon weglopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, de rest heeft een ruggegraat en stopt op tijd.
Die zijn er niet zo veel meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:40 schreef MouzurX het volgende:
Ga dan bij een kleine buurtsuper werken, verdien je veel meer en minder gezeik, veel gezelligere sfeer.
Misschien was die 1e al bezetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is trouwens Grimmjow, niet Grimmjoww
http://bleach.wikia.com/wiki/Grimmjow_Jaegerjaquez
Hou op met stalkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien was die 1e al bezet
Maar je UI is nog steeds te groot.
Ik heb dat vroeger heel vaak moeten horen. Het erge is dat hele volkstammen dat idee ook accepteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
Bij mij zei vroeger zo'n vulploeglijer:
''je bent nog niet klaar he, dat wordt onbetaald doorwerken''
Nee, je hebt ook zo lekker veel keus qua kutbaantjes op die leeftijdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef gungnir het volgende:
Als je je het nog niet doorhad:
JE WORDT GEBRUIKT!
faalhaas.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger heel vaak moeten horen. Het erge is dat hele volkstammen dat idee ook accepteren.
Er was zelfs een jongen die ze zo gek kregen om een week voor niks te werken.
En terecht, niet betalen is niet werken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
dus ik zo van
''Nee, als ik niet betaald word ga ik naar huis''
en toen had ie zoiets van
![]()
En toen was ik stoer
Die aap probeerde het elke week opnieuwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En terecht, niet betalen is niet werken.
Omdat de leiding heel goed mensen manipuleert. Dan krijg je werk toegwezen dat je NOOIT binnen de vooraf gestelde periode af kunt krijgen. Vervolgens worden alle extra gewerkte uren van je salaris ingehouden.quote:
RESTECP manquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
dus ik zo van
''Nee, als ik niet betaald word ga ik naar huis''
en toen had ie zoiets van
![]()
En toen was ik stoer
Dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Omdat de leiding heel goed mensen manipuleert. Dan krijg je werk toegwezen dat je NOOIT binnen de vooraf gestelde periode af kunt krijgen. Vervolgens worden alle extra gewerkte uren van je salaris ingehouden.
Slim ben jij!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt er voorbesproken? Toch niet nodig?
Het principe van vakkenvullen is toch alles wat achter staat in de winkel in de vakken plaatsen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt er voorbesproken? Toch niet nodig?
Het principe van vakkenvullen is toch alles wat achter staat in de winkel in de vakken plaatsen?
dat is niet bij alle supermarktenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:37 schreef Grimmjoww het volgende:
Nee iedereen krijgt een bepaald pad teogewezen dat i voor een bepaalde tijd af moet hebben en zoniet moet je het alsnog afmaken. En inderdaad die teamleiders kunnen goed manipuleren
Dude... Als je er mee instemt krijg je inderdaad niet betaald, wtf ben je, een gratis slaaf ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Kerol het volgende:
bij ons wordt je daar niet voor betaald..
* Kerol werkt bij C1000btw
zo gaat dat..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dude... Als je er mee instemt krijg je inderdaad niet betaald, wtf ben je, een gratis slaaf ofzo?
Ik zou er niet onbetaald voor werken als ik jouw was want kvind onbetaald overwerken als jongere niet kunnequote:
Ík zou dat persoonlijk ook niet doen, maar het is wel hoe het gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:49 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik zou er niet onbetaald voor werken als ik jouw was want kvind onbetaald overwerken als jongere niet kunne
Jep,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Grimmjoww het volgende:
Hoi ik werk bij de Appie als vakkenvuller maar ik werk atlijd toch een stuk langer door dan dat ze bij de bespreking ervoor zeggen![]()
Klacht: ze liegen teveel over de tijden wanneer je klaar moet zijn
Heeft iemand anders dit ook?
werk je bij de AH dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jep,
ik ben altijd een kwartier tot half uur later klaar
en dat krijg ik dus niet betaald.
Is niet eerlijk. Door (opzettelijk) te krappe eindtijden te bepalen krijgt de teamleider door onbetaald overwerk alsnog zijn pad gereed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:37 schreef Grimmjoww het volgende:
Nee iedereen krijgt een bepaald pad teogewezen dat i voor een bepaalde tijd af moet hebben en zoniet moet je het alsnog afmaken. En inderdaad die teamleiders kunnen goed manipuleren
Dat heeft er geen zak mee te maken, TS vraagt zich af of het normaal is en ik maak hem op een spottende manier duidelijk dat hij zich niet moet laten gebruiken. Ik heb het zelf meegemaakt en ze fucken altijd met je, zoals ondertussen wel duidelijk is geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook zo lekker veel keus qua kutbaantjes op die leeftijd
En als TS niet gewerkt had had je daar weer op zitten zeiken, azijnpisser
Waarom zou je werken maar niet betaald krijgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jep,
ik ben altijd een kwartier tot half uur later klaar
en dat krijg ik dus niet betaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoere jongen, ga zo door en doe je ding.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef aad_tomaat het volgende:
ik krijg gewoon altijd uitbetaald als ik overwerk
jij niet zo te horenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Stoere jongen, ga zo door en doe je ding.
Werkeloos maar dik in de plus op de grote rekeningen. Heb geen baan nodig gap, ik doe mijn eigen dingen.quote:
Hosselen met me boys jeweet.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Werkeloos maar dik in de plus op de grote rekeningen. Heb geen baan nodig gap, ik doe mijn eigen dingen.
Dus laat me raden, ben jij één van die straatsoldaten?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:52 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hosselen met me boys jeweet.
De straten hebben status.
Ga jij het ze vertellen?quote:Op zondag 31 mei 2009 06:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Naast hem 10 anderen die het zonder probleem doen.
Ik zou het niet pikken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:36 schreef Mikkie het volgende:
Werken
Albert Heijn![]()
Vakken vullen![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |