Gewoon weglopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, de rest heeft een ruggegraat en stopt op tijd.
Die zijn er niet zo veel meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:40 schreef MouzurX het volgende:
Ga dan bij een kleine buurtsuper werken, verdien je veel meer en minder gezeik, veel gezelligere sfeer.
Misschien was die 1e al bezetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is trouwens Grimmjow, niet Grimmjoww
http://bleach.wikia.com/wiki/Grimmjow_Jaegerjaquez
Hou op met stalkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien was die 1e al bezet
Maar je UI is nog steeds te groot.
Ik heb dat vroeger heel vaak moeten horen. Het erge is dat hele volkstammen dat idee ook accepteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
Bij mij zei vroeger zo'n vulploeglijer:
''je bent nog niet klaar he, dat wordt onbetaald doorwerken''
Nee, je hebt ook zo lekker veel keus qua kutbaantjes op die leeftijdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef gungnir het volgende:
Als je je het nog niet doorhad:
JE WORDT GEBRUIKT!
faalhaas.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger heel vaak moeten horen. Het erge is dat hele volkstammen dat idee ook accepteren.
Er was zelfs een jongen die ze zo gek kregen om een week voor niks te werken.
En terecht, niet betalen is niet werken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
dus ik zo van
''Nee, als ik niet betaald word ga ik naar huis''
en toen had ie zoiets van
![]()
En toen was ik stoer
Die aap probeerde het elke week opnieuwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En terecht, niet betalen is niet werken.
Omdat de leiding heel goed mensen manipuleert. Dan krijg je werk toegwezen dat je NOOIT binnen de vooraf gestelde periode af kunt krijgen. Vervolgens worden alle extra gewerkte uren van je salaris ingehouden.quote:
RESTECP manquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
dus ik zo van
''Nee, als ik niet betaald word ga ik naar huis''
en toen had ie zoiets van
![]()
En toen was ik stoer
Dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Omdat de leiding heel goed mensen manipuleert. Dan krijg je werk toegwezen dat je NOOIT binnen de vooraf gestelde periode af kunt krijgen. Vervolgens worden alle extra gewerkte uren van je salaris ingehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |