Maar waarom dan dit topicquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:06 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ja dat snapt hij zelf ook wel hoor
Ik heb me inmiddels gedouched, maar er zitten nog plekken witte verf op mijn handen. En mijn telefoon schoonmaken vertraagde het verfproces... En oja, handschoenen met 25 gradenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:18 schreef Salatrel het volgende:
nu zit het toetsenbord van ts ook onder verf
LUL niet !quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef DanieTheron het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels gedouched, maar er zitten nog plekken witte verf op mijn handen. En mijn telefoon schoonmaken vertraagde het verfproces... En oja, handschoenen met 25 graden![]()
Er moet gewoon verf komen die niet afgeeft
spuitverfquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef DanieTheron het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels gedouched, maar er zitten nog plekken witte verf op mijn handen. En mijn telefoon schoonmaken vertraagde het verfproces... En oja, handschoenen met 25 graden![]()
Er moet gewoon verf komen die niet afgeeft
Wat is een zakkerpaleis? Dit is de bank. Hij was donkerblauw. Nu dit, cadeautje voor m'n zus die gaat samenwonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:30 schreef waterkip het volgende:
[..]
LUL niet !
Laat eerst die bank maar eens zien ,zal wel een zakkerpaleis weeze.
Ach arme jongen, gossie toch, je zou maar warme handjes krijgen boehoequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef DanieTheron het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef DanieTheron het volgende:
[..]
Wat is een zakkerpaleis? Dit is de bank. Hij was donkerblauw. Nu dit, cadeautje voor m'n zus die gaat samenwonen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hele middag doen over het verven van een tuinbankje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |