quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
[...]
geef ze zwaarden, netten, drietanden, dolken en laat ze mekaar te lijf gaan, dan word het misschien nog eens interessant.
Idd, flutbal.quote:
Idd, waardeloze sport, die lui worden schandalig betaald, ze moeten dat soort gewoon betalen naar het aantal productieve uren wat ze maken. Stelletje verwaande klojo's zijn het.quote:
iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Idd, waardeloze sport, die lui worden schandalig betaald, ze moeten dat soort gewoon betalen naar het aantal productieve uren wat ze maken. Stelletje verwaande klojo's zijn het.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want bij alle andere sporten gaat het wel fairquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
Gatverde gatverde gatver...
Wat is het toch ook een kut spelletje.
Het gaat niet meer om hoeveel doelpunten je kan scoren, maar hoeveel rode kaarten je de tegenpartij kan aannaaien
Nu ook, zit een stukje tussen Cheslea en Everton te kijken.
Ook maar een zuchtje wind langs een ander en ze liggen op de grond te janken WHEEEEE WHEEEEE WHEEEEEE MAAAAMIEEEEEE oh krijgt hij geel mooi kan ik weer op staan -_-
En de UEFA maar de 3rde scheids achter de schermen, met de schermen tegenhouden.
Is toch ook geen sport meer, geef ze zwaarden, netten, drietanden, dolken en laat ze mekaar te lijf gaan, dan word het misschien nog eens interessant.
Ofyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is voor mij een hele verademing als ik snooker kijk. Geen diva's, spelers die elkaar en de scheidsrechters serieus bejegenen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:27 schreef Leonidas82 het volgende:
het publiek vind ik vooral kansloos. Vooral pauper hooligans of mensen waarin hun totale identiteit ontleend wordt aan flutbal![]()
Maatschappij heeft niks aan dat volk. Steriliseren a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |