Ik gok niet dat TS kinderen heeftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:58 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Nee, alleen als ie z'n eigen kinderen meeneemt
Vroeger voedde ouders hun kinderen nog op met iets wat logisch nadenken heet. Ik wist op mijn 7e(om maar iets te noemen) echt wel dat zoiets niet goed zou zijn. Op je zevende zou je ook wel snappen waarom de buurman zo lelijk deed hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:21 schreef Droomert het volgende:
Leuk en vroeger toen je zelf kind was kon je het niet begrijpen waarom boze buurman zo gemeen was.
Nu ben jij de boze buurman.
Lul.
Kom maar terug wanneer je net ei prut van je ramen hebt kunnen wassen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:21 schreef Droomert het volgende:
Leuk en vroeger toen je zelf kind was kon je het niet begrijpen waarom boze buurman zo gemeen was.
Nu ben jij de boze buurman.
Lul.
Het spijt mij. Macht der gewoonte. Het is slecht, ik weet het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:53 schreef Puntkin. het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om een bezittelijk voornaamwoord correct te gebruiken?
Zo ging dat vroegahquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou een ei op je raam, wat erg.
Dacht eerst dat ze hem ingegooid hadden.
"Luilak"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:55 schreef Mendeljev het volgende:
Bij ons begonnen ze GISTEREN al om 22:00 met luilak. Luilak begint 'S NACHTS KUTKINDEREN!!
Het WTF gedeelte begint als je 's ochtends al het kaarsvet van je auto mag afkrabben en de rotte eieren van de gevel mag spuiten. Gelukkig bleef het dit jaar bij belletje lellen om 04:00. Thank God!quote:
Hoe begrijpelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het WTF gedeelte begint als je 's ochtends al het kaarsvet van je auto mag afkrabben en de rotte eieren van de gevel mag spuiten. Gelukkig bleef het dit jaar bij belletje lellen om 04:00. Thank God!
Waar de neuk heb jij het over, is dit een landelijk fenomeen ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het WTF gedeelte begint als je 's ochtends al het kaarsvet van je auto mag afkrabben en de rotte eieren van de gevel mag spuiten. Gelukkig bleef het dit jaar bij belletje lellen om 04:00. Thank God!
Is iets moslims, je ziet het vooral in de grote stedenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het over, is dit een landelijk fenomeen ofzo?
Leg uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
Is iets moslims, je ziet het vooral in de grote steden
Hij sliep nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |