Niets mis met sletjes van 14-17 die lekker geak doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef afcajos het volgende:
Dat viel mij ook al op jaelk sletje van 14 - 17 jaar heeft tegenwoordig wel zo'n spring foto op der hyves.
En dan als tekst: "lekker geak doen!:D"
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:32 schreef geelkuikentje het volgende:
Zijn mensen vrolijk, is het weer niet goed. Sjonge doe niet zo moeilijk...
Een japanner ook nog die zijn helemaal blijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:34 schreef Pitom het volgende:
Laatst op de veerpont was er ook zo'n toeristisch stelletje dat het nodig vond een springfoto te maken. Ik was dus live getuige van die ellende. De fotografe was blijkbaar spastisch, want het lukte d'r maar niet om de foto op het juiste moment te schieten. Doorzettingsvermogen had ze echter wel, en zodoende heb ik minutenlang naar een springende Japanner zitten kijken.
Ga je heel hard tegen een muur lopen? Succesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
< --- HEEEEEL hard, wil je a.u.b?
Of foto's in de spiegel op de WC/badkamerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Of foto's van alleen het oogen dan nog eens zwart-wit
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef vogelkooi het volgende:
Lijken de tieten groter, want als die vrouwen gewoon staan is het allemaal naar beneden gezakt en bij springen worden de tieten omhoog gegooid
Nee, ik draai altijd m'n hoofd om te zien of ik onder het rokje kan kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:42 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Je geilt op hun voetjes die dan beter in beeld komen?
Ja maar het klopt wel wat je zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn allemaal chicks.
Volgens mij zijn het ook nog van die type prettig gestoorde, allstars dragende, Ben & Jerry's etende starbucks adepten die lekker gek doen met een hip Britpop muziekje op de achtergrond. En zo'n vrolijke spring-foto geeft dit natuurlijk perfect weer.
Generaliseren.
Goeie generalisatie, en ik vind die groep wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn allemaal chicks.
Volgens mij zijn het ook nog van die type prettig gestoorde, allstars dragende, Ben & Jerry's etende starbucks adepten die lekker gek doen met een hip Britpop muziekje op de achtergrond. En zo'n vrolijke spring-foto geeft dit natuurlijk perfect weer.
Generaliseren.
Anders vergeet je dat huis even.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:07 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Mên, zij moet wel een rijke vader hebben ofniet, Porsche Cayenne en een BMW 7-serie
Ik las volgens mij dat dit op vakantie was, iemand anders had dat namelijk ook al als reactie gegevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:07 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Mên, zij moet wel een rijke vader hebben ofniet, Porsche Cayenne en een BMW 7-serie
Die zijn idd nog 10 keer zo erg als springfoto's.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Of foto's in de spiegel op de WC/badkamer/waar het halve fototoestel zichtbaar is.
Mag jij ze hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie generalisatie, en ik vind die groep wel leuk eigenlijk.
snap jij dat nou?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:38 schreef waterkip het volgende:
Die 9/11 jumpers hielden het bij 1 keer .
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:38 schreef waterkip het volgende:
Die 9/11 jumpers hielden het bij 1 keer .
Die mensen hebben een Cayenne en een BWMquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit gaat toch te ver??
Ze lijkt wel op Yolante Cabeau van Batsbergenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:07 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze lijkt wel op Yolante Cabeau van Batsbergen
link naar dr hyves?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ik las volgens mij dat dit op vakantie was, iemand anders had dat namelijk ook al als reactie gegeven
Waarbij ze uiteraard vergeten zijn de flits uit te zetten, ook zo triest. En als fatale fout is de foto ook nog eens gemaakt met een mobieltjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Of foto's in de spiegel op de WC/badkamer/waar het halve fototoestel zichtbaar is.
link dan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |