Sterk.quote:
Deze niet.quote:
Ts vindt dat hij zelf blijkbaar veel inhoud heeft?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
Zo had ik een aantal weken een vrij jong meisjeals scharreltje. Werkelijk waar 0.0% inhoud, maar dat boeide mij niet. Ik kon er afentoe overheen, en ze zag er best neukbaar uit
![]()
Nu begin ik het zat te worden, want op een gegeven moment wil je toch "meer" in een relatieZe is gewoon echt dom, doet volgens mij iets van VMBO niveau 2, dus ben ik er een beetje mee aan het kappen. De boodschap is volgens mij nog niet helemaal overgekomen want ik kreeg vannacht nog een smsje met de boodschap: "Heej ik mis je zo:( waarom sms je niet terug? ik ben dronken. xx hvj!"
En nu zitten mn vrienden te zeiken dat ik een sentimentele mongool ben, en dat ik blij moet zijn met zo'n sletje dat gemaakt is om te neuken.
Klacht: Het lijkt erop dat ik op het punt sta om vrouwen met inhoud leuk te gaan vinden![]()
Inkoppertje:quote:Op zondag 31 mei 2009 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ts vindt dat hij zelf blijkbaar veel inhoud heeft?
Nou ik haal je uit je droom! Je bent zelf nog leger dan dat arme kind dat je zo nodig moest dumpen, ts is een spermaslet.
Dit houdt in, dat hij zijn sperma overal in wil spuiten.
Als ik de ouder was van dat arme kind die zich helaas liet gebruiken door een leeghoofdige gast als jij, zou ik je de oren van je domme keumus rukken!
jij bent nog maagd, mocht nooit mee doen met doen-durf-en-de-waarheid en werd altijd als laatst gekozen met gym?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ts vindt dat hij zelf blijkbaar veel inhoud heeft?
Nou ik haal je uit je droom! Je bent zelf nog leger dan dat arme kind dat je zo nodig moest dumpen, ts is een spermaslet.
Dit houdt in, dat hij zijn sperma overal in wil spuiten.
Als ik de ouder was van dat arme kind die zich helaas liet gebruiken door een leeghoofdige gast als jij, zou ik je de oren van je domme keumus rukken!
Hoeveel sperma heb jij al in je kut dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
5 x sperma kepleur in die poes....nou wat geweldig!
pffffff
oh ik ben al 10 jaar spermaloos ivm aids gasten..quote:Op zondag 31 mei 2009 03:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoeveel sperma heb jij al in je kut dan?
Echte mannen wassen hun pik voor en na het neuken, niks te maken met aidsquote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh ik ben al 10 jaar spermaloos ivm aids gasten..
kijk wel uit...!
DUREX!!!!!!!!!!!!!Jeej!!!!
Maar slimme women zijn er op voorbereid en doen niets zonder nadenken of overlegquote:Op zondag 31 mei 2009 03:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echte mannen wassen hun pik voor en na het neuken, niks te maken met aids.
Nou, jij de bink!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:31 schreef VeX- het volgende:
Alleen losers die geen weet hebben van hoe het hosselen en bijhouden van sletjes in het echte leven eraan toegaat vinden dit een geloofwaardig topic.
Je slikt ook niet? Je slikt geen sperma? Nee?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh ik ben al 10 jaar spermaloos ivm aids gasten..
kijk wel uit...!
DUREX!!!!!!!!!!!!!Jeej!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |