Er komt een DE reclame bij me opquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In ieder geval correct gebruik van straattaal in plaats van dat semi-grappige gedoe wat je soms ziet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:01 schreef Mi_Mang het volgende:
Woyow, sausage festen zijn van die feesten waar er alleen maar bois en te weinig chickz zijn. Teveel worst, begrijp je?
Kijk, jij begrijpt me. Helaas kan niet iedereen zich meten aan mijn superieure intellectuele capaciteiten. Zij kunnen gepast gebruik van straattaal dan ook niet waarderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In ieder geval correct gebruik van straattaal in plaats van dat semi-grappige gedoe wat je soms ziet.
En als ik je ondertitel en avatar zie ben je wel mi mangquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt me. Helaas kan niet iedereen zich meten aan mijn superieure intellectuele capaciteiten. Zij kunnen gepast gebruik van straattaal dan ook niet waarderen.
volgens mij doe je dat inderdaad niet - zo weet je niet eens hoe je zelf een avatar moet maken en pik je die van sapstengel.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |