Dat pretendeer ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Er is er op dit moment iig niet één bijgekomen...
Inderdaad hoogwaardig maar bovenal vermakelijk. Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef cerror het volgende:
Je ziet dat gebaas als hoogwaardig? Lage verwachtingen dan.
nou nouquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad hoogwaardig maar bovenal vermakelijk. Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.
die gaat in mijn foboquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef 3lmo het volgende:
Jezelf verheven voelen boven andere mensen op een internetforum, god wat moet jij een kutleven hebben.
Ah, de Sherlock heeft zich in dit topic gemeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Nounou TS, jij bent in ieder geval vernieuwend bezig.
Proleten zoals jij beseffen niet dat ik me niet verheven voel boven andere mensen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef 3lmo het volgende:
Jezelf verheven voelen boven andere mensen op een internetforum, god wat moet jij een kutleven hebben.
Als mijn leven een oud-Grieks spel was, dan was het een tragediequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zie jij er gefrustreerd en chagrijnig uit op die 4de foto in je fobo. Sodeju zeg.
Met deze zin bevestig je het alleen maar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Proleten zoals jij beseffen niet dat ik me niet verheven voel boven andere mensen.
Emimich een baas?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Maisnon het volgende:
Wat is dit, iedereen keert zich tegen Emimich! Zijn de andere bazen dan geband?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |