Kan ook aan de supplier liggen..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:49 schreef Hukkie het volgende:
Service is kut, heb er 3 maanden over gedaan om mijn defecte mp3 speler om te ruilen, en zelfs toen wilden ze nog mijn originele aankoopbon innemen om voortaan van mijn gezeik af te zijn.
Nee, want ik had in de tussentijd ook email contact met Creative zelf en die vonden het ook maar een vreemde gang van zaken. Hebben zelfs gevraagd om welk filiaal van Dixons het ging.quote:
dan heb je reden om te klagen inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee, want ik had in de tussentijd ook email contact met Creative zelf en die vonden het ook maar een vreemde gang van zaken. Hebben zelfs gevraagd om welk filiaal van Dixons het ging.
Ja man, Dixons is prima totdat je garantie of service nodig hebt.quote:
Nooit problemen mee gehad hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja man, Dixons is prima totdat je garantie of service nodig hebt.
Ik dus wel, het enige waarvoor ik er dus nog kom zijn kleine dingetjes. Eeen geheugenkaartje of iets gaat prima, maar no way dat ik daar weer een apparaat zal kopen die binnen de garantieperiode wel eens stuk zou kunnen gaan.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Ik zie soms lenzen ertussen staan die me wel boeien, maar ik zou zoiets idd nooit bij dixons kopen. Maar bijvoorbeeld een Koptelefoon(sennheiserquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik dus wel, het enige waarvoor ik er dus nog kom zijn kleine dingetjes. Eeen geheugenkaartje of iets gaat prima, maar no way dat ik daar weer een apparaat zal kopen die binnen de garantieperiode wel eens stuk zou kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:09 schreef deepart het volgende:
Dixons hebben winkels in de binnenstad, die kosten veel geld en dus wordt dat doorberekent in de prijs.. En dus is de Dixons kut, en is hij duur.. En kopen er alleen van die domme stads bezoekers die geen internet hebben. Maar als ze daar een router kopen omdat ze thuis anders niet kunnen internetten is dat een ander verhaal.. En er staan domme mensen in die winkel, ik heb mijn playstation 3 er gekocht.. Maar die namen ze wel goed terug omdat die framedrops heeft heel de tijd.. dus ik kreeg een nieuwe en die doet dat ook, terwijl vrienden van mij daar geen last van hebben en die hebben 20gb meer dan mij.... Volgensmij komt dat gewoon omdat Dixons die playstations zelf maakt en dan allemaal goedkope rommel erin stopt.. ik keek er een keer in en toen zat er een floppy drive achter de dvd opening.. jaaa wtf.. ik betaal toch voor een blueray, mjaa laat maar want ik gebruik dat ding toch niet meer, heb geen geld he voor spelletjes en ik gooi de controller steeds stuk
Zelfs daar heb ik nooit problemen mee gehad en ik heb toch genoeg spullen van de Dixons in huis staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar werken ze ook?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik nooit problemen mee gehad en ik heb toch genoeg spullen van de Dixons in huis staan.
quote:
Dat zijn dan geen domme mensen, ze lichten alleen domme mensen op die dat spul kopen en jij bent erin getraptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:09 schreef deepart het volgende:
Dixons hebben winkels in de binnenstad, die kosten veel geld en dus wordt dat doorberekent in de prijs.. En dus is de Dixons kut, en is hij duur.. En kopen er alleen van die domme stads bezoekers die geen internet hebben. Maar als ze daar een router kopen omdat ze thuis anders niet kunnen internetten is dat een ander verhaal.. En er staan domme mensen in die winkel, ik heb mijn playstation 3 er gekocht.. Maar die namen ze wel goed terug omdat die framedrops heeft heel de tijd.. dus ik kreeg een nieuwe en die doet dat ook, terwijl vrienden van mij daar geen last van hebben en die hebben 20gb meer dan mij.... Volgensmij komt dat gewoon omdat Dixons die playstations zelf maakt en dan allemaal goedkope rommel erin stopt.. ik keek er een keer in en toen zat er een floppy drive achter de dvd opening.. jaaa wtf.. ik betaal toch voor een blueray, mjaa laat maar want ik gebruik dat ding toch niet meer, heb geen geld he voor spelletjes en ik gooi de controller steeds stuk
Tsja, een reparatie kan ff duren daar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
quote:
Ik stond vorige keer die verkoper te verbeteren die mij wel even wat wilde uit gaan leggen... Nu wil ik niet zeggen dat daardoor iedereen bij de dixons er geen verstand van heb maar over het algemeen heb ik er geen hoge dunk van (al geld dat voor bijna elke elektronica winkel).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:47 schreef karr-1 het volgende:
De winkel bestaat nog omdat er genoeg mensen zijn die er nog kopen. Je betaald iets meer maar de service is beter dan bij MM. Verder heeft mijn partner er tot voor kort gewerkt en kon ik er kopen met fikse korting.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |