FOK!forum / Klaagbaak / Vodafoon
Pino07zaterdag 30 mei 2009 @ 14:21
wat een kankernaaiers zijn dat zeg
die site waarbij je je tegoed kan bekijken van je abbo doet het nooit.
afgelopen maand deed ie het geen een keer.

dus wist niet hoeveel ik verbruikte en kreeg vandaag een rekening van 45 euro terwijl me aboo 22,50 is

klacht: kankersite
Vetklepzaterdag 30 mei 2009 @ 14:22
je kan t ook bijhouden op je mobiele telefoon.. gespreksduur enzo jeweet
GauloisesB.zaterdag 30 mei 2009 @ 14:24
VodaFONE, analfabeet.
Niet FOON.

Ohja, je klacht slaat nergens op. Moet je naar minder bellen
deepartzaterdag 30 mei 2009 @ 14:24
Ik heb Vodafone, daar kan ik het wel bij zien.. Vodafoon heeft dat idd niet..
Jojoortjezaterdag 30 mei 2009 @ 14:25
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef GauloisesB. het volgende:
VodaFONE, analfabeet.
Niet FOON.

Ohja, je klacht slaat nergens op. Moet je naar minder bellen
En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?

Terechte klacht. KutTT.
GauloisesB.zaterdag 30 mei 2009 @ 14:25
Als je trouwens een ECHTE kankersite wil zien moet je ff naar www.kwf.nl gaan.
deepartzaterdag 30 mei 2009 @ 14:28
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?

Terechte klacht. KutTT.
1200 optie 1 optie 1.. Jesus ik heb al 2 jaar geen Vodafone meer en weet het nog.. Of inloggen op de website.. en anders gewoon prepaid gaan bellen als dat te moeilijk is.. kan je namelijk *101# fso doen jeweettt
GauloisesB.zaterdag 30 mei 2009 @ 14:28
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?

Terechte klacht. KutTT.
Elke provider heeft een service waarbij ze je waarschuwen als je je hele bundel hebt verbruikt. Da's wettelijk verplicht.
Maar ja, die lui willen poen aan jou verdienen, dus als je dat wilt activeren ben je een uur bezig om het te zoeken op de site. Staat ergens weggemoffelt. En als je de klantenservice belt moet je eerst gaan dreigen voor ze de service activeren.

Heb dat grietje bij de T-Mobile klantenservice toen gedreigd met een advocaat, en toen kon 't ineens Krijg nu een smsje als ik door m'n bundel heen ben, en als ik er 5 euro overheen zit.

Het kan dus wel.
Meddozaterdag 30 mei 2009 @ 14:57
Let een beetje op je woorden
Badabingeazaterdag 30 mei 2009 @ 15:01
Tering, nog 52 euro tot morgen, lol
CrssYzaterdag 30 mei 2009 @ 15:18
Heel herkenbaar... Veel maanden achter elkaar er dubbel overheen ofzo, dus nu maar dikke abbo upgrade gedaan
Jojoortjezaterdag 30 mei 2009 @ 15:28
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:28 schreef deepart het volgende:

[..]

1200 optie 1 optie 1.. Jesus ik heb al 2 jaar geen Vodafone meer en weet het nog.. Of inloggen op de website.. en anders gewoon prepaid gaan bellen als dat te moeilijk is.. kan je namelijk *101# fso doen jeweettt
Ja NIET dus.. 1200 optie deed het ook niet.. En bij bellen konden ze ook geen informatie verstrekken
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:28 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Elke provider heeft een service waarbij ze je waarschuwen als je je hele bundel hebt verbruikt. Da's wettelijk verplicht.
Maar ja, die lui willen poen aan jou verdienen, dus als je dat wilt activeren ben je een uur bezig om het te zoeken op de site. Staat ergens weggemoffelt. En als je de klantenservice belt moet je eerst gaan dreigen voor ze de service activeren.

Heb dat grietje bij de T-Mobile klantenservice toen gedreigd met een advocaat, en toen kon 't ineens Krijg nu een smsje als ik door m'n bundel heen ben, en als ik er 5 euro overheen zit.

Het kan dus wel.
Wist dat zelf idd ook niet. Ik ga maar eens zoeken op de site
Xebberzaterdag 30 mei 2009 @ 15:32
Zucht.

Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:

"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
Jojoortjezaterdag 30 mei 2009 @ 15:37
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Xebber het volgende:
Zucht.

Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:

"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
Het lijkt me wel dat het verplicht is dat je je saldo kan opvragen.
Pino07zondag 31 mei 2009 @ 19:42
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Xebber het volgende:
Zucht.

Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:

"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
royal sadness...echt zon populair internetuitspraak
dat zeg je zeker niet tegen je vrienden irl
#ANONIEMzondag 31 mei 2009 @ 19:48
TS kan niet spellen!!

Het is VodaFONE en niet FOON.

Wat een pauper fail.
Xebberzondag 31 mei 2009 @ 20:28
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Pino07 het volgende:

[..]

royal sadness...echt zon populair internetuitspraak
dat zeg je zeker niet tegen je vrienden irl
Dat klopt, daarom doe zeg ik het hier.
dikkekaaszondag 31 mei 2009 @ 20:46
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja NIET dus.. 1200 optie deed het ook niet.. En bij bellen konden ze ook geen informatie verstrekken
[..]

Wist dat zelf idd ook niet. Ik ga maar eens zoeken op de site
Wat een bullshit..op het scherm dat die lui voor hun neus hebben kunnen ze exact zien wat je verbruikt hebt.
Jojoortjezondag 31 mei 2009 @ 20:47
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

Wat een bullshit..op het scherm dat die lui voor hun neus hebben kunnen ze exact zien wat je verbruikt hebt.
Je hebt zelf Vodafone?
Je hebt zelf ook gebeld meerdere malen?

Zo ja:
Zo nee: Doei dan
dikkekaaszondag 7 juni 2009 @ 20:22
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je hebt zelf Vodafone?
Je hebt zelf ook gebeld meerdere malen?

Zo ja:
Zo nee: Doei dan
Ja ik heb Vodafone. Ik heb gebeld maar niet naar Vodafone, maar ik heb wel een paar dagen bij hun callcenter gewerkt ( ) waardoor ik wel met zekerheid kan zeggen dat ze precies je verbruik kunnen zien (mits je het geluk hebt iemand aan de lijn te hebben die Nederlands kan en in elk geval de basisschool heeft afgemaakt).