En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef GauloisesB. het volgende:
VodaFONE, analfabeet.
Niet FOON.
Ohja, je klacht slaat nergens op. Moet je naar minder bellen
1200 optie 1 optie 1.. Jesus ik heb al 2 jaar geen Vodafone meer en weet het nog.. Of inloggen op de website.. en anders gewoon prepaid gaan bellen als dat te moeilijk is.. kan je namelijk *101# fso doen jeweetttquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?
Terechte klacht. KutTT.
Elke provider heeft een service waarbij ze je waarschuwen als je je hele bundel hebt verbruikt. Da's wettelijk verplicht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?
Terechte klacht. KutTT.
Ja NIET dus.. 1200 optie deed het ook niet.. En bij bellen konden ze ook geen informatie verstrekkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:28 schreef deepart het volgende:
[..]
1200 optie 1 optie 1.. Jesus ik heb al 2 jaar geen Vodafone meer en weet het nog.. Of inloggen op de website.. en anders gewoon prepaid gaan bellen als dat te moeilijk is.. kan je namelijk *101# fso doen jeweettt
Wist dat zelf idd ook niet. Ik ga maar eens zoeken op de sitequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:28 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Elke provider heeft een service waarbij ze je waarschuwen als je je hele bundel hebt verbruikt. Da's wettelijk verplicht.
Maar ja, die lui willen poen aan jou verdienen, dus als je dat wilt activeren ben je een uur bezig om het te zoeken op de site. Staat ergens weggemoffelt. En als je de klantenservice belt moet je eerst gaan dreigen voor ze de service activeren.
Heb dat grietje bij de T-Mobile klantenservice toen gedreigd met een advocaat, en toen kon 't ineensKrijg nu een smsje als ik door m'n bundel heen ben, en als ik er 5 euro overheen zit.
Het kan dus wel.
Het lijkt me wel dat het verplicht is dat je je saldo kan opvragen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Xebber het volgende:
Zucht.
Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:
"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
royal sadness...echt zon populair internetuitspraakquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Xebber het volgende:
Zucht.
Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:
"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
Dat klopt, daarom doe zeg ik het hier.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Pino07 het volgende:
[..]
royal sadness...echt zon populair internetuitspraak![]()
dat zeg je zeker niet tegen je vrienden irl
Wat een bullshit..op het scherm dat die lui voor hun neus hebben kunnen ze exact zien wat je verbruikt hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja NIET dus.. 1200 optie deed het ook niet.. En bij bellen konden ze ook geen informatie verstrekken![]()
[..]
Wist dat zelf idd ook niet. Ik ga maar eens zoeken op de site
Je hebt zelf Vodafone?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Wat een bullshit..op het scherm dat die lui voor hun neus hebben kunnen ze exact zien wat je verbruikt hebt.
Ja ik heb Vodafone. Ik heb gebeld maar niet naar Vodafone, maar ik heb wel een paar dagen bij hun callcenter gewerkt (quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt zelf Vodafone?
Je hebt zelf ook gebeld meerdere malen?
Zo ja:
Zo nee: Doei dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |