abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69552511
wat een kankernaaiers zijn dat zeg
die site waarbij je je tegoed kan bekijken van je abbo doet het nooit.
afgelopen maand deed ie het geen een keer.

dus wist niet hoeveel ik verbruikte en kreeg vandaag een rekening van 45 euro terwijl me aboo 22,50 is

klacht: kankersite
pi_69552535
je kan t ook bijhouden op je mobiele telefoon.. gespreksduur enzo jeweet
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:24:11 #3
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_69552567
VodaFONE, analfabeet.
Niet FOON.

Ohja, je klacht slaat nergens op. Moet je naar minder bellen
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_69552580
Ik heb Vodafone, daar kan ik het wel bij zien.. Vodafoon heeft dat idd niet..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_69552585
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef GauloisesB. het volgende:
VodaFONE, analfabeet.
Niet FOON.

Ohja, je klacht slaat nergens op. Moet je naar minder bellen
En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?

Terechte klacht. KutTT.
Noot noot.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:25:21 #6
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_69552589
Als je trouwens een ECHTE kankersite wil zien moet je ff naar www.kwf.nl gaan.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_69552635
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?

Terechte klacht. KutTT.
1200 optie 1 optie 1.. Jesus ik heb al 2 jaar geen Vodafone meer en weet het nog.. Of inloggen op de website.. en anders gewoon prepaid gaan bellen als dat te moeilijk is.. kan je namelijk *101# fso doen jeweettt
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:28:51 #8
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_69552638
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En hoe weet je dat of je over je limiet ziet of niet?

Terechte klacht. KutTT.
Elke provider heeft een service waarbij ze je waarschuwen als je je hele bundel hebt verbruikt. Da's wettelijk verplicht.
Maar ja, die lui willen poen aan jou verdienen, dus als je dat wilt activeren ben je een uur bezig om het te zoeken op de site. Staat ergens weggemoffelt. En als je de klantenservice belt moet je eerst gaan dreigen voor ze de service activeren.

Heb dat grietje bij de T-Mobile klantenservice toen gedreigd met een advocaat, en toen kon 't ineens Krijg nu een smsje als ik door m'n bundel heen ben, en als ik er 5 euro overheen zit.

Het kan dus wel.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_69553210
Let een beetje op je woorden
You dream it, I live it.
pi_69553281
Tering, nog 52 euro tot morgen, lol
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:18:54 #11
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_69553659
Heel herkenbaar... Veel maanden achter elkaar er dubbel overheen ofzo, dus nu maar dikke abbo upgrade gedaan
pi_69553842
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:28 schreef deepart het volgende:

[..]

1200 optie 1 optie 1.. Jesus ik heb al 2 jaar geen Vodafone meer en weet het nog.. Of inloggen op de website.. en anders gewoon prepaid gaan bellen als dat te moeilijk is.. kan je namelijk *101# fso doen jeweettt
Ja NIET dus.. 1200 optie deed het ook niet.. En bij bellen konden ze ook geen informatie verstrekken
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:28 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Elke provider heeft een service waarbij ze je waarschuwen als je je hele bundel hebt verbruikt. Da's wettelijk verplicht.
Maar ja, die lui willen poen aan jou verdienen, dus als je dat wilt activeren ben je een uur bezig om het te zoeken op de site. Staat ergens weggemoffelt. En als je de klantenservice belt moet je eerst gaan dreigen voor ze de service activeren.

Heb dat grietje bij de T-Mobile klantenservice toen gedreigd met een advocaat, en toen kon 't ineens Krijg nu een smsje als ik door m'n bundel heen ben, en als ik er 5 euro overheen zit.

Het kan dus wel.
Wist dat zelf idd ook niet. Ik ga maar eens zoeken op de site
Noot noot.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:32:13 #13
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69553903
Zucht.

Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:

"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_69553987
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Xebber het volgende:
Zucht.

Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:

"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
Het lijkt me wel dat het verplicht is dat je je saldo kan opvragen.
Noot noot.
pi_69582030
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Xebber het volgende:
Zucht.

Dit is nou al het zoveelste topic hierover. En ik zeg 't nog maar een keer:

"Klagen over een gratis service waarbij ze je helemaal niks verplicht zijn is royal sadness."
royal sadness...echt zon populair internetuitspraak
dat zeg je zeker niet tegen je vrienden irl
  zondag 31 mei 2009 @ 19:48:24 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_69582206
TS kan niet spellen!!

Het is VodaFONE en niet FOON.

Wat een pauper fail.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 31 mei 2009 @ 20:28:05 #17
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69583257
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Pino07 het volgende:

[..]

royal sadness...echt zon populair internetuitspraak
dat zeg je zeker niet tegen je vrienden irl
Dat klopt, daarom doe zeg ik het hier.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 31 mei 2009 @ 20:46:35 #18
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_69583752
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja NIET dus.. 1200 optie deed het ook niet.. En bij bellen konden ze ook geen informatie verstrekken
[..]

Wist dat zelf idd ook niet. Ik ga maar eens zoeken op de site
Wat een bullshit..op het scherm dat die lui voor hun neus hebben kunnen ze exact zien wat je verbruikt hebt.
pi_69583773
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

Wat een bullshit..op het scherm dat die lui voor hun neus hebben kunnen ze exact zien wat je verbruikt hebt.
Je hebt zelf Vodafone?
Je hebt zelf ook gebeld meerdere malen?

Zo ja:
Zo nee: Doei dan
Noot noot.
  zondag 7 juni 2009 @ 20:22:42 #20
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_69805434
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je hebt zelf Vodafone?
Je hebt zelf ook gebeld meerdere malen?

Zo ja:
Zo nee: Doei dan
Ja ik heb Vodafone. Ik heb gebeld maar niet naar Vodafone, maar ik heb wel een paar dagen bij hun callcenter gewerkt ( ) waardoor ik wel met zekerheid kan zeggen dat ze precies je verbruik kunnen zien (mits je het geluk hebt iemand aan de lijn te hebben die Nederlands kan en in elk geval de basisschool heeft afgemaakt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')