abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69870987
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef Desunoto het volgende:
Die vriendin gaat er ook heen zeker?

En wat vond je ervan?
Uh, volgens mij wel ja.

Ik denk dat het niet mijn stijl muziek is; maarr dit is eigenlijk nogsteeds een oordeel zonder beluisteren.
Heb je een nummer waarvan je zegt dat ik het moet beluisteren ?
pi_69871055
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:31 schreef Crientj het volgende:

[..]

Uh, volgens mij wel ja.

Ik denk dat het niet mijn stijl muziek is; maarr dit is eigenlijk nogsteeds een oordeel zonder beluisteren.
Heb je een nummer waarvan je zegt dat ik het moet beluisteren ?
Ze hebben hele heavy, harde nummers maar ook softe ballads en van alles ertussenin.
Probeer er eens een paar uit de OP zou ik zeggen.
pi_69871227
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:33 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ze hebben hele heavy, harde nummers maar ook softe ballads en van alles ertussenin.
Probeer er eens een paar uit de OP zou ik zeggen.
Hmm...
Dozing Green en Glass Skin vind ik erg leuk.

Denk als ik dat tegen die vriendin zeg; dat ze me raar aan kijkt ;P Maarja, die 2 zijn wel 'mijn' soort muziek.
  donderdag 11 juni 2009 @ 02:36:45 #29
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_69922289
Tering wat was dat hard. Nog steeds last van mijn oren.
Wel gaaf concert. Het klonk solider dan vorig jaar in de Melkweg, Kyo was goed bij stem en tja het rockte gewoon hard.

Ik heb me goed vermaakt. Ik miste Kyo's freakshow though.
The Light Is Leaving Us All
pi_69926636
Ontzettend hard ja. Maar heel, heel erg gaaf. Kyo's stem was geweldig. Alleen jammer dat hij soms even wegviel. Bijvoorbeeld bij Dozing Green was z'n stem bijna het hele nummer door nauwelijks te horen. Zal wel met het geluid van de microfoon te maken hebben.

Maar wat een fantastisch concert was het.
pi_69931320
Setlist:
quote:
Intro: SA BIR
1 INCONVENIENT IDEAL
2 VINUSHKA
3 OBSCURE
4 RED SOIL
5 GRIEF
6 DOUKOKU NO SARINU
7 DOZING GREEN
8 TOGURO
9 GLASS SKIN
10 BUGABOO
11 REIKETSU NARISEBA
12 STUCK MAN
13 AGITATED SCREAMS OF MAGGOTS
14 GAIKA, CHINMOKU GA NEMURU KORO

ENCORE:
1 HYDRA -666-
2 THE FINAL
3 SAKU
Volgens iemand op last.fm. Volgens mij klopt ie zo wel.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:35:55 #32
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69943316
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef Rechterbal het volgende:
Dat gedoe met dat bloed, dat is echt.

In 2006 op RaR kerfde hij zijn bandnaam in zijn borstkast.
ik 'hoopte' ook op zulke dingen nu op RAR maar ik vond het erg meevallen, en qua debiel harde muziek vond ik het erg meevallen, ik vond het iig een heerlijke afsluiter van RAR
(ik vond veel )
pi_69943499
In Tivoli was het wel echt heel erg hard. Maar goed dat zal wel per optreden verschillen.
En die taferelen met bloed deed Kyo ook niet gisteravond. Volgens mij zijn ze daar ook wel 'uitgegroeid'.
pi_69943553
Tvp
pi_69945716
Dir en Grey Obscure Uncut version is echt
Ik heb Uroboros ook binnen, binnenkort even luisteren
(Als in nu )
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:32:45 #36
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_69952898
De eerste filmpjes op Youtube zijn al opgedoken. Sommige ook best goeie kwaliteit.
The Light Is Leaving Us All
pi_70000739

Dit is nog de beste foto die er gemaakt werd.
Jammer dat de foto's zo tegenvallen. Heel blurry, rare hoeken, slechte camera volgens mij.
De rest van de foto's staan hier.
pi_70054110
En nog een aantal foto's op de site van Tivoli zelf: http://www.tivoli.nl/fotos/index/event/179
pi_72845807
Een tijdje geleden werd bekend dat ze met een video compilatie DVD komen met verschillende videoclips die al eerder gemaakt zijn. Maar er komt wel een volledige video voor het nummer Vinushka. Daar ben ik wel benieuwd naar. Heerlijk nummer.

En...

Nieuwe single.

Op 2 december komt er een nieuwe single uit genaamd: 激しさと、この胸の中で絡み付いた灼熱の闇 ( )
In romaji: Hageshi sato, kono mune no naka de karamitsui ta shakunetsu no yami.
Door een fan vertaald als: With intensity, a scorching darkness twines from inside this heart.

Klinkt als een donkere ballad. Maar je weet het nooit. Ben benieuwd.
pi_74349676
Met hun nieuwe DVD, een collectie van videoclips, staan er ook 3 nieuwe op.

De volledige 9 en een halve minuut van Vinushka alleen het is gecensureerd (dan zie je alleen maar een blokje) maar het is niet moeilijk om te raden wat het thema is:

Van dit korte nummer, beetje vage video. Hadden ze iets beters van kunnen maken.

En deze ontzettend slechte goedkope video.... what the fuck deze slaat echt nergens op.
Snel vergeten maar weer. :

En op de aankomende single komen nieuwe versies van ZAN en Shokubeni
quote:
For the coupling song (b-side), 「残-ZAN-」 that was their debut single and holds enormous popularity among fans will be 「残」(ZAN) reconstructed and become even more aggressive, and there will be “Shokubeni” with Studio Take Sound (Shot in One Take) recorded. Also, for the first-pressed limited edition DVD, we are planning to show studio footage of “Shokubeni” and this work (new single)’s recording scenery.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:00:09 #42
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_76181816
Ik was er niet in Utrecht, wist het niet
Fervent Zanger Rinus fan
pi_76182086
Oh volgende keer beter

En deze was nog niet gepost

De andere video mag niet op youtube blijkbaar, wordt steeds verwijdert.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:38:14 #44
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_76183202
Moet voor tekenen een opdracht maken voor een bepaald doel of ideaal. Ik heb al een schets van Kaoru met een masker. Ik wil wel graag iets van Dir en grey erin verwerken. Nog tips?
Fervent Zanger Rinus fan
pi_76184131
Ik kan niks anders bedenken dan misschien een cover art of andere bandleden. Maar wat is het doel/ideaal?
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:47:37 #46
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_76195148
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan niks anders bedenken dan misschien een cover art of andere bandleden. Maar wat is het doel/ideaal?
Amnesty International. Ik ben zo iemand die vind dat iedereen moet kunnen zeggen wat ie vind. Dus in ieder geval iets met maskers, en gesnoerde monden ofzo, en Dir en grey draagt dat wel eens vaker.

En dan zo'n sarcastische dingen erbij, zoals die dingen van Gandhi, maar dan omgedraaid.

See no good
Speak no good
Hear no good
Fervent Zanger Rinus fan
pi_76201486
Misschien zo'n slot aan z'n masker hangen of zo als symbool? Verder weet ik het ook niet.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:40:27 #48
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_77707626
De tekening is trouwens af, ik post een pic zodra ik hem terugheb (hij is ingelijst op school in de hal)
Fervent Zanger Rinus fan
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:51:04 #49
137556 L.no
Midlife crisis
pi_77707975
Waarom heb ik hier nog geen tvp.
Dir & Grey.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_81820842
Al oud nieuws, maar niet ouder dan de laatste keer dat er in dit topic gepost werd :
quote:
It has been a while since I last wrote!
How is everyone doing?

We are actually writing some new songs and are in the studio recording them.
It's still going to be some time before the release but we hope you look forward to it.

We have just announced a few shows in the coming months but we won't be doing too much touring this year, so make sure you come out and catch us when you get the chance.

Don't forget to pick up your copy of the Budokan CD & DVD to have a taste of what it was like at the venue that day. We really would like you to check that out.

Until next time!

Kaoru
Die DVD komt over 2 dagen. Ik moet hem wel zien. De tracklist is goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')