Ik ben altijd een persoon die te zoetsappig voor woorden is. Maar ik heb ook mn harde kant. Erg fijne combi kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
ja Joey, nicht!!![]()
wat heb je vandaag?
maar dan toch nog joey praat over rondneuken... dus niet zozeer nicht, vooral tegenstrijdig misschien???
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zet meteen Guusmeeuwis-Brabant op. Hier krijg op 1 of andere manier ook altijd tranen in mn ogen van. Jezus wat ben ik een nicht
Als je het alleen over uiterlijk en 'vallen op' hebt, tja... Bij mij gaat 'het leuk kunnen hebben met' wel verder dan datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zo kortzichtig om er vanuit te gaan dat je niet op vrouwen valt. Met leuk bedoel ik dus uiterlijk. De mannen in Brabant zijn qua karakter super tof. Of te wel Kei Gaaf
Ik ook niet. Ben een echte Amsterdammer. Ik heb het ook met Amsterdamse liedjes. Maar ik hou ook erg veel van Brabant. Heel veel herinneringen aan heel veel vrouwen. Stuk voor stuk lief en mooi. Maar ook de mannen zijn tof. In mn eentje uitgaan, paar gasten tegenkomen en lekker samen bier zuipen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
Ik ben misschien nog wel erger, ik heb dat soms ook, maar ik kom helemaal niet uit Brabant.
Ja met leuk bedoel ik puur uiterlijk. Maar ik heb wel flirts nodig als ik uitga. Anders ga ik zoials vanaaf liever pokeren met de mannenquote:[..]
Als je het alleen over uiterlijk en 'vallen op' hebt, tja... Bij mij gaat 'het leuk kunnen hebben met' wel verder dan datIk heb niks gezegd over waar ik op val; maar je hoeft het toch niet alleen maar leuk te hebben in de trant van 1 op 1 flirten en zulks?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
Ik ben misschien nog wel erger, ik heb dat soms ook, maar ik kom helemaal niet uit Brabant.
Joe wel.quote:maar je hoeft het toch niet alleen maar leuk te hebben in de trant van 1 op 1 flirten en zulks?
*mompelt iets over 2 hersenhelften*quote:
Is goed... Komt tijd komt verder kijken...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
@Joey: nee nog niet achter dat ik verder moet kijken. zodra ik daarachter ben meld ik me ok?
ik moet nu weer naar buiten...wta een straf
(heerlijk dit weer, wordt murmeli gelukkig van)
Ja, maak gewoon nog een topic. 6 pagina's vermaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Deze vind ik nog emotioneler...
Ik ben gewoon heel erg bang om niet meer jong te zijn.
Niet meer flirten, niet meer spontaan sexen... Topic waardig....
Ik vind het zeker een mooi onderwerp. Even meer inspiratie hebben... Vond het al jammer dat de vorige vol was...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maak gewoon nog een topic. 6 pagina's vermaak.
Lijkt wel Bambi die op t ijs staatquote:
Hoi Jannukquote:
Waarom kan dat alleen als je jong bent dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:24 schreef JoeyT het volgende:
Deze vind ik nog emotioneler...
Ik ben gewoon heel erg bang om niet meer jong te zijn.
Niet meer flirten, niet meer spontaan sexen... Topic waardig....
Hoi autoquote:
Mwah het ging, haha. En hoe was jouw dag?quote:
Goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah het ging, haha. En hoe was jouw dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |