uhh? oh ik dacht al, bne ik nou dom gewordenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel lulhannes. Je weet niet eens welke ik bedoel. Dat het uit tussen rachel en Ross is.
Uiteraard niet het beginlied, dat leek me wel duidelijk
Zeg dat dan. Sukkeltje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel lulhannes. Je weet niet eens welke ik bedoel. Dat het uit tussen rachel en Ross is.
Uiteraard niet het beginlied, dat leek me wel duidelijk
Hehe ok, ik drink geen bier en kom niet vaak op t leidse, dus weet t ook ff nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat liedje van friends van U2 dan?die vind ik idd wel tof ja!
op het leidsche, ehhh, hoe heette die nou? ik weet het niet meer. vlak bij boom chicago iig. een beetje een lange naam had die kroeg. en het bier was 2,70
Ik dacht dat jij een Friends van was... Homootje...quote:
Het is leuk, maar ik ken ze niet allemaal van buiten hoor. Sletje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Friends van was... Homootje...En dan ook nog U2 fan, dus 1+1=3
Maar ik heb je dus overschat.![]()
Zoek hm wel ff op.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is leuk, maar ik ken ze niet allemaal van buiten hoor. Sletje.
Zoek maar eens even op ja.
Poesje!quote:
Oh ja, erg goed nummer. Ik heb er wat andere associaties mee, trouwens. Met dank aan een ex van me.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
With or without you uiteraard.
Kriebels krijg ik daarvan.
Tweede deel is op komst, maar moet ik eerst wat meer tijd hebben. En wat meer meegemaakt.quote:
neeh geen kriebels hoor....maar ik kan hem verdragen. wel vrij saai a la U2quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die zocht ik ook, haha. Tof nummerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
Jij hebt wat meegemaakt terwijl het nummer werd gedraaid of de tekst doet je eraan denken. Wat betreft het laatste heeft iedereen denk ik wel. Dat is het mooie van het nummer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, erg goed nummer. Ik heb er wat andere associaties mee, trouwens. Met dank aan een ex van me.
Dat is het mooie van muziek, van elk nummer dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:53 schreef JoeyT het volgende:
Jij hebt wat meegemaakt terwijl het nummer werd gedraaid of de tekst doet je eraan denken. Wat betreft het laatste heeft iedereen denk ik wel. Dat is het mooie van het nummer.
Dan heb je gewoon niet genoeg exenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neeh geen kriebels hoor....maar ik kan hem verdragen. wel vrij saai a la U2
2 weken geleden kwam ik voor t eerst, toen was het net uit. Dat was over de mail en telefoon gegaan. Maar het was geen 'over en uit en nooit geen contact meer' en we zijn blijven mailen en bellen. En toen is er een afspraak ontstaan (op mijn initiatief, maar goed) om nog wel een keer af te spreken op korte termijn... Zeg maar, onuitgesproken, om echt afscheid te kunnen nemen... en ik had mezelf dus ook toegestaan om er voor gisteren nog geen afstand van te nemen (en hij volgens mij ook). En toen was het, volledig naar verwachting, heel pijnlijk gister. Nu is het dus (pas) echt uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ik de voorgeschiedenis niet ken. what's up?
Dat is niet helemaal waar. Er zijn niet voor niets klassiekers. Rammstein, Slipknot en al die tyfus muziek doet me echt niets. Behalve dat t gewoon irritant is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek, van elk nummer dus
Lekker gevoel is dat ja! Op naar de volgende.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
2 weken geleden kwam ik voor t eerst, toen was het net uit. Dat was over de mail en telefoon gegaan. Maar het was geen 'over en uit en nooit geen contact meer' en we zijn blijven mailen en bellen. En toen is er een afspraak ontstaan (op mijn initiatief, maar goed) om nog wel een keer af te spreken op korte termijn... Zeg maar, onuitgesproken, om echt afscheid te kunnen nemen... en ik had mezelf dus ook toegestaan om er voor gisteren nog geen afstand van te nemen (en hij volgens mij ook). En toen was het, volledig naar verwachting, heel pijnlijk gister. Nu is het dus (pas) echt uit.
Niet elk nummer is voor iedereen een herinnering, maar Rammstein kan voor iemand best een mooie herinnering hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef JoeyT het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Er zijn niet voor niets klassiekers. Rammstein, Slipknot en al die tyfus muziek doet me echt niets. Behalve dat t gewoon irritant is.
Ik doe vanavond in elk geval geen huishouden... Straks naar het theater en daarna waarschijnlijk uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond?
En ik heb een hekel aan huishouden doen.
hmmm dat klinkt kut!!! sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
2 weken geleden kwam ik voor t eerst, toen was het net uit. Dat was over de mail en telefoon gegaan. Maar het was geen 'over en uit en nooit geen contact meer' en we zijn blijven mailen en bellen. En toen is er een afspraak ontstaan (op mijn initiatief, maar goed) om nog wel een keer af te spreken op korte termijn... Zeg maar, onuitgesproken, om echt afscheid te kunnen nemen... en ik had mezelf dus ook toegestaan om er voor gisteren nog geen afstand van te nemen (en hij volgens mij ook). En toen was het, volledig naar verwachting, heel pijnlijk gister. Nu is het dus (pas) echt uit.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet elk nummer is voor iedereen een herinnering, maar Rammstein kan voor iemand best een mooie herinnering hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |