Inmiddels weer wel, was even bezig in huis, meer gedaan dan ik verwacht hadquote:
Ik zal je alvast een zoektocht besparen, dat is in iedere stad zo..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef kingmob het volgende:
Zo, na weer ff door de stad te zijn gebanjerd is de conclusie toch definitief dat er in Rotterdam niets fatsoenlijks is te krijgen voor een man
Is het zo lastig om gewoon 10 winkels te maken met een verschillend assortiment
Ga shoppen in Dusseldorf. Daar is het echt superrelaxed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef kingmob het volgende:
Zo, na weer ff door de stad te zijn gebanjerd is de conclusie toch definitief dat er in Rotterdam niets fatsoenlijks is te krijgen voor een man
Al eens gedaan, alleen met handschoenen teruggekomenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga shoppen in Dusseldorf. Daar is het echt superrelaxed.
In het buitenland kan het vaak wel vreemd genoeg...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zal je alvast een zoektocht besparen, dat is in iedere stad zo..
Neequote:
ik ben er ook weer ff... moet ff met en vriendin aan de telefoon hangen!quote:
Ik ben al klaar met schoonmaken enzquote:
Op je foto heb je een donker t-shirt met wit randje en lichte spijkerbroek. Zo lastig zal het niet zijn om iets naar je smaak te vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef kingmob het volgende:
Allemaal kut jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
U2, In the name of love, maar alweer andere cd nu.
Ashes Divide.
ah zo... ok i ksnap weer...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
U2, In the name of love, maar alweer andere cd nu.
Ashes Divide.
Ik hou wel van 'a beautiful day' en dat nummer dat bij Friends wordt gedraaid, maar dan houdt t ook wel op.quote:
is dat liedje van friends van U2 dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou wel van 'a beautiful day' en dat nummer dat bij Friends wordt gedraaid, maar dan houdt t ook wel op.
Met slechte mensen gaat het altijd goed zeggen ze he. Gaat goed dus, eindelijk weer eens een fatsoenlijke training gehad en gister een kickboxzak gehaald, dus ben in mn nopjes.
Hoest met jou? Waar waren jullie geweest op t Leidse?
Jawel lulhannes. Je weet niet eens welke ik bedoel. Dat het uit tussen rachel en Ross is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Zeikerd. En dat nummer van Friends is geen U2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |