quote:
Het is alleen jammer dat hij daarmee ook de vriendschap met mijn zus beëindigt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Maar goed, ik heb toch geen reet aan zo'n vriend en mijn zus net zo min.quote:
Heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar als ik het goed begrepen heb gaat het over een vriend die een evil bitch als vriendin heeft die tussen jullie instaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat hij daarmee ook de vriendschap met mijn zus beëindigt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Maar goed, ik heb toch geen reet aan zo'n vriend en mijn zus net zo min.
Ik ben ook hard op weg. Mijn nagels zijn net hersteld en ik bijt ook niet meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gestopt met nagelbijten en nu heb ik keilange nagels.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:52 schreef Kluts het volgende:
Heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar als ik het goed begrepen heb gaat het over een vriend die een evil bitch als vriendin heeft die tussen jullie instaat?
Doet ie toch echt zelf, als hij rationeel na zou kunnen denken kun je mij niet wijsmaken dat hij niet begrijpt wat voor invloed zij op hem heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat hij daarmee ook de vriendschap met mijn zus beëindigt. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Maar goed, ik heb toch geen reet aan zo'n vriend en mijn zus net zo min.
Irritante situaties. Je lult tegen een muur tot ie het zelf inziet. Rot voor je.quote:
Zakkenwasser, lekker vergeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh, for those who are interested? De vriendschap lijkt nu officieel ten einde. Meneer is na ons gesprek van donderdag weer eens van gedachten veranderd, of het wel zo goed was. Waarschijnlijk weer eens nadat hij met zijn () vriendin overleg heeft gehad
Hehe, zal tijd wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
En ga je "kei" gebruiken? Je woont toch niet in het zuiden des lands?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
Ja hij doet het zelf inderdaad.. Hij wil nu ook dat alle contact via haar looptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:54 schreef dawg het volgende:
Doet ie toch echt zelf, als hij rationeel na zou kunnen denken kun je mij niet wijsmaken dat hij niet begrijpt wat voor invloed zij op hem heeft.
Zonde is het wel van zo'n jongen, als je zo verneukt wordt door je vriendin zodat je geen eigen leven meer mag hebben.
Dat komt wel, als het kapot gaat. En dat gaat het, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:54 schreef Kluts het volgende:
Irritante situaties. Je lult tegen een muur tot ie het zelf inziet. Rot voor je.
Nu de zon weer in!
Ik heb zin om die vriendin eens flink de waarheid te vertellen over wat hij allemaal verzwijgt, maar lijkt me beter van nietquote:
Damn, she must be good.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hij doet het zelf inderdaad.. Hij wil nu ook dat alle contact via haar loopt
Ik heb zin om die vriendin eens flink de waarheid te vertellen over wat hij allemaal verzwijgt, maar lijkt me beter van niet
Hou de eer aan jezelf en wees de meest volwassenequote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hij doet het zelf inderdaad.. Hij wil nu ook dat alle contact via haar loopt
[..]
Dat komt wel, als het kapot gaat. En dat gaat het, dat kan niet anders.![]()
Have fun!
[..]
Ik heb zin om die vriendin eens flink de waarheid te vertellen over wat hij allemaal verzwijgt, maar lijkt me beter van niet
Dat zij mij toch niet gelooft en er nóg meer kapot gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:03 schreef dawg het volgende:
Damn, she must be good.
En wat let je precies?
Doe ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
Hou de eer aan jezelf en wees de meest volwassene
Braaf Noukje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zij mij toch niet gelooft en er nóg meer kapot gaat
[..]
Doe ik
leuk!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:10 schreef Feitosa het volgende:
http://www.sneakershop.nl(...)%20BLACK%20WHITE.jpg
Deze schoenen zijn het geworden.
ik denk dat i kde voorgeschiedenis niet ken. what's up?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
* El_Chica_Del_Fuego meldt zich weer
en voelt zich weer ongeveer hetzelfde als 2 weken geleden...
Gisteravond een 'laatste date' gehad, en nu is het (pas) écht uit...
Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
* El_Chica_Del_Fuego meldt zich weer
en voelt zich weer ongeveer hetzelfde als 2 weken geleden...
Gisteravond een 'laatste date' gehad, en nu is het (pas) écht uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |