Je kennis van de Nederlandse taal is pas om te HUILENquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:06 schreef porsche1 het volgende:
TS huild dat hij er te jong voor is en van mama niet mee mag met papa om eitjes te gooien.
Het is Joods-Christelijke traditie! Deze OP getuigt duidelijk van een linkse weg-met-ons mentaliteit!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Wtf , volwassen mensen die met de auto door de wijk rijden om eieren bij tegen de ramen te gooien. Welke mongool bedenkt zoiets? Vervolgens midden in de nacht hoogoplopende ruzie krijgen en de politie die je zegt dat dat bij de "feest" dag luilak heet.![]()
STERF gewoon met je luilak en je puberale kutgeintjes , de volgende keer gaat er een baksteen door de achterruit van je gepimpte Golfje 3 . Lachen man!![]()
In Rotterdam hebben we een traditie van bakstenen gooien. Lijkt me ook een prima cultureel antwoord voor dit soort bullshit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:08 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is Joods-Christelijke traditie! Deze OP getuigt duidelijk van een linkse weg-met-ons mentaliteit!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:07 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je kennis van de Nederlandse taal is pas om te HUILEN
huilD![]()
Heeft dat, zoals luilak, met Pinksteren te maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we een traditie van bakstenen gooien. Lijkt me ook een prima cultureel antwoord voor dit soort bullshit.
Wat een mongool ben je ook hé . Geef die gast gewoon weer een ban/ Overbodige kutuserquote:
Net zoveel als de de uitstorting van de Heilige Geest met eieren gooien te maken heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heeft dat, zoals luilak, met Pinksteren te maken?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je ook hé . Geef die gast gewoon weer een ban/ Overbodige kutuser
antw :quote:
Ik zie het al voor me: TS zit nu met zijn bril op+tong uit zijn bek te F5'en tot ik weer post. Als ik post gaat ie als een gek te keer dan slaat ie een letter aan met zijn vuist. Crazy German Dutch Kid.quote:
Rustig aan tegen m'n zoontje wil jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je ook hé . Geef die gast gewoon weer een ban/ Overbodige kutuser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |