okquote:Op zondag 31 mei 2009 10:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, was helaas niet mogelijk. Heel lastig met tijden, kosten, etc. Heb het wel geprobeerd, natuurlijk!
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okdat soort details wisten we dus niet
en ben je niet heel jaloers op annemieke![]()
zoals watquote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..
Jaaa, familie enzo. Verjaardag, Pinksteren.. Morgen ga ik naar Pinkpop, meteen na Domien is Wakker!quote:
Klopt, de streamvertraging kan elke keer weer net iets anders zijn. Heeft o.a. te maken met de snelheid van je internetverbinding en de instellingen in je player (bij sommige programma's kan je instellen hoe groot de buffer moet zijn).quote:Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Huh?
Vrij apart, ik gooi de radio-stream even op de laptop ook aan, zodat ik kan genieten van 3FM op de gallerij waar de zon wel nu zit, merk ik dat er verschil zit tussen de 2 streams qua vertraging?
Kippenvel. Over m'n hele lijf. Alweer.quote:
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n ernstig kippenvel veroorzakend nummer![]()
![]()
![]()
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.
http://blog.ralf-simon.de(...)nkpop-festival-2009/quote:Badlands / Out In The Street / She’s The One / Outlaw Pete / Radio Nowhere / Working On A Dream / Seeds / Johnny 99 / The Ghost Of Tom Joad / Raise Your Hand / From Small Things / Trapped / I’m On Fire / Thunder Road / Waiting On A Sunny Day / The Promised Land / Lonesome Day / The Rising / Born To Run // Tenth Avenue Freeze-Out / Land Of Hope And Dreams / American Land / Glory Days / Dancin’ In The Dark.
het dak bestaat niet meer als die al thuis isquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijn.
Zou Ekdom al van de beademing zijn?Kan me voorstellen dat díe ook nog aan het stuiteren is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |