Top! Fijnquote:
Genoeg wegen die naar Megaland rijden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
[..]
Wat de f*ck, hey? Divagedrag? Verwende kerel? Sorry, maar ik moet morgenochtend om 7 uur een radioprogramma vanuit Hilversum maken. Dat betekent dus dat je daar opofferingen voor moet maken en als dat vervolgens betekent dat het even niet lukt om vijf uur in de file te staan, dan is dat zo. Dat heeft werkelijk niets met divagedrag te maken. Filerijden vind ik geen enkel probleem, zeker niet als het voor Bruce Springsteen en The Killers is. Had wel wat meer inzicht van jullie verwacht. Jammer hoor.
Nee ben al om half 9 morgenochtend al wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Top! FijnNog één toevoeging: de trein was geen optie, vanwege het 'op tijd terug moeten zijn'-principe. Anders jongens, dan was die stomme auto niet eens in me opgekomen
Spreek jullie morgenochtend! Hoop ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:22 schreef Feivel1 het volgende:
Zonet een hele fijne view bij TSOD op het mengpaneel.
Reactie teruggestuurd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Top! FijnNog één toevoeging: de trein was geen optie, vanwege het 'op tijd terug moeten zijn'-principe. Anders jongens, dan was die stomme auto niet eens in me opgekomen
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef Daniellippens het volgende:
Wat is het hier rustig vanavond zeg? iederren op pinkpop ofzo?
Ik ookquote:
Hm, geen eerste dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Susan WC-Borstel van GB heeft talent wordt tweede.
Ik ben om 08:30 uit mijn bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe automaat een flink langere tijd doet over 1 kop koffie dat je er de halve uitzending op staat te wachten zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Heej leuk!!! Een nieuw koffie apparaat!!! Nou, dan komen we de avond wel door.
Ik om 10.00, dan Douchen, Nederlands leren, ff wat eten en dan om 11.45 aanwezig zijn in de studio om het programma met oude muziek te schuivenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben om 08:30 uit mijn bed.
Hoop ik.
Als je toch plaatjes draait kan je ondertussen ook wel wat leren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik om 10.00, dan Douchen, Nederlands leren, ff wat eten en dan om 11.45 aanwezig zijn in de studio om het programma met oude muziek te schuiven.
Ik de eerste twee jaar hier wel een beetje in leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker trouwens, biertje, bugles met die Danish Chef gevuld, en dan FOK!ken.
ghelp, ik heb geen leven, bier op fok!
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
Klopt het btw dat heel het programma op PP stopt rond 23/0:00uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |