okquote:Op zondag 31 mei 2009 10:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, was helaas niet mogelijk. Heel lastig met tijden, kosten, etc. Heb het wel geprobeerd, natuurlijk!
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okdat soort details wisten we dus niet
en ben je niet heel jaloers op annemieke![]()
zoals watquote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..
Jaaa, familie enzo. Verjaardag, Pinksteren.. Morgen ga ik naar Pinkpop, meteen na Domien is Wakker!quote:
Klopt, de streamvertraging kan elke keer weer net iets anders zijn. Heeft o.a. te maken met de snelheid van je internetverbinding en de instellingen in je player (bij sommige programma's kan je instellen hoe groot de buffer moet zijn).quote:Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Huh?
Vrij apart, ik gooi de radio-stream even op de laptop ook aan, zodat ik kan genieten van 3FM op de gallerij waar de zon wel nu zit, merk ik dat er verschil zit tussen de 2 streams qua vertraging?
Kippenvel. Over m'n hele lijf. Alweer.quote:
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n ernstig kippenvel veroorzakend nummer![]()
![]()
![]()
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.
http://blog.ralf-simon.de(...)nkpop-festival-2009/quote:Badlands / Out In The Street / She’s The One / Outlaw Pete / Radio Nowhere / Working On A Dream / Seeds / Johnny 99 / The Ghost Of Tom Joad / Raise Your Hand / From Small Things / Trapped / I’m On Fire / Thunder Road / Waiting On A Sunny Day / The Promised Land / Lonesome Day / The Rising / Born To Run // Tenth Avenue Freeze-Out / Land Of Hope And Dreams / American Land / Glory Days / Dancin’ In The Dark.
het dak bestaat niet meer als die al thuis isquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijn.
Zou Ekdom al van de beademing zijn?Kan me voorstellen dat díe ook nog aan het stuiteren is
.
Die staat al de hele ochtend aanquote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
om 13:00 is de stream van 3voor12 weer aan
ik bedoel dat ik em dan aan ga doenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die staat al de hele ochtend aan
Nog niets te zien, ze zijn de camera aan het instellen, ook interessant (voor mij dan)
dat dusquote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
Zanger van De Staat: "Ik wil graag Bruce Springsteen bedanken... voor het spelen van het voorprogramma"!
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
Zanger van De Staat: "Ik wil graag Bruce Springsteen bedanken... voor het spelen van het voorprogramma"!
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Waar kan ik trouwens die PinkPop stream vinden?
Me First & the Gimme Gimmes riepen dat ze meer hits speelden dan Bruce. Dat klopte wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een broer van Veenstra op de bas, zo te zien.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die gelijkenis was mij ook al opgevallen
Ja, en de files zijn er ook niet vanwege Walibi, maar vanwege Opwekking, soort EO-festival achtig.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:37 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zei de ANWB-man nou? Files naar Six Flags? Het is toch al een aantal jaar Walibi world?
quote:
Dat is beter inderdaad, kun je tenminste fullscreen kijken op een 2e schermquote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rowwen Hèze is lekker bezig idd.
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx is de directe stream trouwens, hoef je niet perse via de site kijken. VLC is handiger.
Ik kijk gewoon via de site. Ik zie wel telkens jouw hoofd: 'RoelJewelOp TV: "Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers..." Kunnen díe rechten niet worden ingetrokken? #pp09'quote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rowwen Hèze is lekker bezig idd.
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx is de directe stream trouwens, hoef je niet perse via de site kijken. VLC is handiger.
Morgen voor de 1ste keer naar Landgraaf!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef Impry het volgende:
Moet toch maar eens een keer naar Pinkpop gaan, lijkt me zo vet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via de site. Ik zie wel telkens jouw hoofd: 'RoelJewelOp TV: "Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers..." Kunnen díe rechten niet worden ingetrokken? #pp09'
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Morgen voor de 1ste keer naar Landgraaf!
Yup. En dat maakt 't zowel op het festival als voor de thuisblijvers zo leuk, zeker in combinatie met de beelden en foto'squote:Op zondag 31 mei 2009 14:45 schreef Impry het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=%23pp09
Leuk trouwens ook om te zien hoe fanatiek Twitter tijdens zo'n festival gebruikt wordt. Niet normaal hoe snel dat gegroeid is in zo'n 'korte' tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |