Ik mis een beetje zelfreflectie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef Sirolf het volgende:
Ja naatje_1, die Floris waar Astrid het over heeft ben ik.
[..]
Vertel eens wat je er dan onoverzichtelijk aan vind. Ik vind 't juist best meevallen (maar ik ben dan ook mede-verantwoordelijk voor de indeling).
Die faalhaas had gewoon met de trein moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap die kerel niet. Dat je überhaupt al twijfelt om te gaan. Als Bruce daar staat, ga je tochVerwende kerel.... gratis toegang, Bruce én The Killers en dan nog niet gaan
. Ik zou 't stil gehouden hebben.....
Ja, dan had ie zeker z'n eigen kaartje moeten betalen. Heeft vast een duurbetaalde leaseauto van de zaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die faalhaas had gewoon met de trein moeten gaan.![]()
![]()
Afgezien van het traject Den Bosch-Boxtel was er niets aan de hand.
Vooruitziende blik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zei toch dat dit topic er nog zou zijn om 18:00
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
1 vandaag hebben ze een hoogleraar voor een interview heet die gast Ben Dankbaar.
Bullcrap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dan had ie zeker z'n eigen kaartje moeten betalen. Heeft vast een duurbetaalde leaseauto van de zaak.
Ja, hallo, Hansie is ergens anders aan 't kwartetten. Logisch dus, dat 'ie nog open isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zei toch dat dit topic er nog zou zijn om 18:00
Ja, daaromquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, hallo, Hansie is ergens anders aan 't kwartetten. Logisch dus, dat 'ie nog open is.
zo vroeg alquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Kwaliteit het volgende:
PINKPOP YEAAAH
en volgende maand ROCKWERCHTER live op Studio Brussel!![]()
Gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daaromzie blz 1 waar iemand zei dat ik deze TT dan om 18:00 had moeten maken
Ik schakel ook net inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Is genieten trouwens, vanElbow
op die stream
!!!!
en was ie dankbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
1 vandaag hebben ze een hoogleraar voor een interview heet die gast Ben Dankbaar.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Elbow begin ik toch steeds meer te waarderen. het heeft toch wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |