Top! Fijnquote:
Genoeg wegen die naar Megaland rijden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
[..]
Wat de f*ck, hey? Divagedrag? Verwende kerel? Sorry, maar ik moet morgenochtend om 7 uur een radioprogramma vanuit Hilversum maken. Dat betekent dus dat je daar opofferingen voor moet maken en als dat vervolgens betekent dat het even niet lukt om vijf uur in de file te staan, dan is dat zo. Dat heeft werkelijk niets met divagedrag te maken. Filerijden vind ik geen enkel probleem, zeker niet als het voor Bruce Springsteen en The Killers is. Had wel wat meer inzicht van jullie verwacht. Jammer hoor.
Nee ben al om half 9 morgenochtend al wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Top! FijnNog één toevoeging: de trein was geen optie, vanwege het 'op tijd terug moeten zijn'-principe. Anders jongens, dan was die stomme auto niet eens in me opgekomen
Spreek jullie morgenochtend! Hoop ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:22 schreef Feivel1 het volgende:
Zonet een hele fijne view bij TSOD op het mengpaneel.
Reactie teruggestuurd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Top! FijnNog één toevoeging: de trein was geen optie, vanwege het 'op tijd terug moeten zijn'-principe. Anders jongens, dan was die stomme auto niet eens in me opgekomen
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef Daniellippens het volgende:
Wat is het hier rustig vanavond zeg? iederren op pinkpop ofzo?
Ik ookquote:
Hm, geen eerste dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Susan WC-Borstel van GB heeft talent wordt tweede.
Ik ben om 08:30 uit mijn bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe automaat een flink langere tijd doet over 1 kop koffie dat je er de halve uitzending op staat te wachten zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Heej leuk!!! Een nieuw koffie apparaat!!! Nou, dan komen we de avond wel door.
Ik om 10.00, dan Douchen, Nederlands leren, ff wat eten en dan om 11.45 aanwezig zijn in de studio om het programma met oude muziek te schuivenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben om 08:30 uit mijn bed.
Hoop ik.
Als je toch plaatjes draait kan je ondertussen ook wel wat leren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik om 10.00, dan Douchen, Nederlands leren, ff wat eten en dan om 11.45 aanwezig zijn in de studio om het programma met oude muziek te schuiven.
Ik de eerste twee jaar hier wel een beetje in leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker trouwens, biertje, bugles met die Danish Chef gevuld, en dan FOK!ken.
ghelp, ik heb geen leven, bier op fok!
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
Klopt het btw dat heel het programma op PP stopt rond 23/0:00uur?
Zou nu een goed moment voor Campingradio @ 3FM zijn...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
Klopt het btw dat heel het programma op PP stopt rond 23/0:00uur?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
Dit in tegenstelling tot Lowlands dat gewoon doorloopt.
Tsja.. Maarja; de Sense of Dance is natuurlijk véél belangrijker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou nu een goed moment voor Campingradio @ 3FM zijn...
Om nou midden in zo'n strak programma te gaan ouwehoeren met lallende campinggasten..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja.. Maarja; de Sense of Dance is natuurlijk véél belangrijker.
Ja! Met een flinke beat eronder kan alles.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Om nou midden in zo'n strak programma te gaan ouwehoeren met lallende campinggasten...
Top 500 nu pasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik de eerste twee jaar hier wel een beetje in leven.
En nu zit ik gewoon in de top 500.
Ach zolang je dat niet elke zaterdag zo doet is het niet erg hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker trouwens, biertje, bugles met die Danish Chef gevuld, en dan FOK!ken.
ghelp, ik heb geen leven, bier op fok!
Dat mis ik wel nuquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Om nou midden in zo'n strak programma te gaan ouwehoeren met lallende campinggasten...
Ik vind het eigenlijk geeneens zo erg, zelf beslissen of je nog een biertje neemt, tegen veel lagere kosten. En daarnaast, ik vind het geeneens meer zo leuk; wel leuk om een keer lekker uit mijn dak te gaan (wel @ defqon.1 2009 trouwens, 13 juni), maar ook met de prijzen heb ik zoiets van; kan ik thuis ook, nodig wat maten uit en dan ook gezelligheidquote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach zolang je dat niet elke zaterdag zo doet is het niet erg hoor. Ow wacht ik doe het wel bijna elk weekend
. Toch maar weer eens wat vaker opstap gaan
.
Vroeger had ik nog plezier in mijn leven.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Top 500 nu pas, daar zit ik al jaren in
. Even kijken..... 368, ik ben wel langzaam aan aan het zakken
.
Op vrijdag 22 mei 2009 om 20:48 uur.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef Sneijder5 het volgende:
Even een vraagje:
Kent iemand het liedje van Guus Meeuwis, Dat komt door jou, maar dan in Giel-versie.
De tekst is dan iets van: Dat komt door Giel, dat komt gewoon door Giel. Dan iets van cola en sigaretten.
Ik heb het een keer op de radio gehoord bij Giel, maar weet niet meer wanneer. Weet iemand toevallig wanneer dat op de radio is geweest?
Dat heb ik ook. Uitgaan is niet meer zo leuk als het was. Wel nog leuk om af en toe te doen, maar niet meer elke weekquote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk geeneens zo erg, zelf beslissen of je nog een biertje neemt, tegen veel lagere kosten. En daarnaast, ik vind het geeneens meer zo leuk; wel leuk om een keer lekker uit mijn dak te gaan (wel @ defqon.1 2009 trouwens, 13 juni), maar ook met de prijzen heb ik zoiets van; kan ik thuis ook, nodig wat maten uit en dan ook gezelligheid
Heb ik nog steedsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog plezier in mijn leven.
Toch goed geprobeerd!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
half 9 was niet gelukt vanochtend
Nee, was helaas niet mogelijk. Heel lastig met tijden, kosten, etc. Heb het wel geprobeerd, natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
maar domien... had je niet vanuit de PP studio uit kunnen zenden
okquote:Op zondag 31 mei 2009 10:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, was helaas niet mogelijk. Heel lastig met tijden, kosten, etc. Heb het wel geprobeerd, natuurlijk!
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okdat soort details wisten we dus niet
en ben je niet heel jaloers op annemieke![]()
zoals watquote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..
Jaaa, familie enzo. Verjaardag, Pinksteren.. Morgen ga ik naar Pinkpop, meteen na Domien is Wakker!quote:
Klopt, de streamvertraging kan elke keer weer net iets anders zijn. Heeft o.a. te maken met de snelheid van je internetverbinding en de instellingen in je player (bij sommige programma's kan je instellen hoe groot de buffer moet zijn).quote:Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Huh?
Vrij apart, ik gooi de radio-stream even op de laptop ook aan, zodat ik kan genieten van 3FM op de gallerij waar de zon wel nu zit, merk ik dat er verschil zit tussen de 2 streams qua vertraging?
Kippenvel. Over m'n hele lijf. Alweer.quote:
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n ernstig kippenvel veroorzakend nummer![]()
![]()
![]()
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.
http://blog.ralf-simon.de(...)nkpop-festival-2009/quote:Badlands / Out In The Street / She’s The One / Outlaw Pete / Radio Nowhere / Working On A Dream / Seeds / Johnny 99 / The Ghost Of Tom Joad / Raise Your Hand / From Small Things / Trapped / I’m On Fire / Thunder Road / Waiting On A Sunny Day / The Promised Land / Lonesome Day / The Rising / Born To Run // Tenth Avenue Freeze-Out / Land Of Hope And Dreams / American Land / Glory Days / Dancin’ In The Dark.
het dak bestaat niet meer als die al thuis isquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijn.
Zou Ekdom al van de beademing zijn?Kan me voorstellen dat díe ook nog aan het stuiteren is
.
Die staat al de hele ochtend aanquote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
om 13:00 is de stream van 3voor12 weer aan
ik bedoel dat ik em dan aan ga doenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die staat al de hele ochtend aan
Nog niets te zien, ze zijn de camera aan het instellen, ook interessant (voor mij dan)
dat dusquote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
Zanger van De Staat: "Ik wil graag Bruce Springsteen bedanken... voor het spelen van het voorprogramma"!
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
Zanger van De Staat: "Ik wil graag Bruce Springsteen bedanken... voor het spelen van het voorprogramma"!
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Waar kan ik trouwens die PinkPop stream vinden?
Me First & the Gimme Gimmes riepen dat ze meer hits speelden dan Bruce. Dat klopte wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |