Was het niet handiger geweest om dit topic dan om 18:00 uur te openen?quote:[3FM #1484] 18:00 live vanaf PinkPop![]()
Hij gaat zo langzaam dat ie nog steeds bestaat danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Was het niet handiger geweest om dit topic dan om 18:00 uur te openen?
checkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
Gave site wederom.
agh, PP is nog niet begonnen dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Site van 3FM is weer lekker actueel.
http://presents.3fm.nl/page/pinkpop09 Nog niet eens de bevestiging dat Crapzip op PP staat.
dat laatstequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die Pinkpop-site van 3FM best wel onoverzichtelijk.
Is er al ergens een programma bekend van wat ze op 3FM uitzendenOf wordt dat weer zo'n verknipte zooi
Vertel eens wat je er dan onoverzichtelijk aan vind. Ik vind 't juist best meevallen (maar ik ben dan ook mede-verantwoordelijk voor de indeling).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind die Pinkpop-site van 3FM best wel onoverzichtelijk.
Is er al ergens een programma bekend van wat ze op 3FM uitzendenOf wordt dat weer zo'n verknipte zooi
Het zijn veel blokjes met relatief weinig informatie. Veel witruimte en grote letters. Ik vind de site relatief smal waardoor de grote blokken aan de rechterkant erg overheersend zijn. Kopje video's: dat is één video. Is er niet meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef Sirolf het volgende:
Ja naatje_1, die Floris waar Astrid het over heeft ben ik.
[..]
Vertel eens wat je er dan onoverzichtelijk aan vind. Ik vind 't juist best meevallen (maar ik ben dan ook mede-verantwoordelijk voor de indeling).
Thnxquote:De programmering staat er trouwens wel op, onder Nieuws en dan 1 van de oudste berichten.
Ongetwijfeld. Was de voorgaande jaren iig wel het gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef gerbenp het volgende:
Komt er ook een webcam in de pinkpop studio van 3FM?
Mooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Was de voorgaande jaren iig wel het geval.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hir bin ich geborn, laufe durch die strasse
of beter:
Die mama appelsapquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hir bin ich geborn, laufe durch die strasse
of beter:
Leuk. Vanavond proberen ze eindelijk weer campingradio zo te zien. Terug van weg geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef Sirolf het volgende:
De programmering staat er trouwens wel op, onder Nieuws en dan 1 van de oudste berichten.
Beetje heel gek ja. Je mag daar gratis heen, kijken naar Bruce, The Killers en andere bands, backstage enz. gaat hij niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
Domien was al onderweg maar is omgekeerd vanwege files! AAAAAH, dat doe je toch niet als je naar Bruce gaat kijken?!?!
Ik snap die kerel niet. Dat je überhaupt al twijfelt om te gaan. Als Bruce daar staat, ga je tochquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
Domien was al onderweg maar is omgekeerd vanwege files! AAAAAH, dat doe je toch niet als je naar Bruce gaat kijken?!?!
Dat ja. Ik had er graag gestaan :pquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap die kerel niet. Dat je überhaupt al twijfelt om te gaan. Als Bruce daar staat, ga je tochVerwende kerel.... gratis toegang en dan nog niet gaan
.
Typisch divagedrag. Voelt zich te goed om voor Bruce en The Killers ff in de file te staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap die kerel niet. Dat je überhaupt al twijfelt om te gaan. Als Bruce daar staat, ga je tochVerwende kerel.... gratis toegang, Bruce én The Killers en dan nog niet gaan
. Ik zou 't stil gehouden hebben.....
quote:chriscornell - They are serving a thing that I'm guessing is supposed to be a hamburger. Just a guess. I'm stayin the fuck away from it.
Ik mis een beetje zelfreflectie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef Sirolf het volgende:
Ja naatje_1, die Floris waar Astrid het over heeft ben ik.
[..]
Vertel eens wat je er dan onoverzichtelijk aan vind. Ik vind 't juist best meevallen (maar ik ben dan ook mede-verantwoordelijk voor de indeling).
Die faalhaas had gewoon met de trein moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap die kerel niet. Dat je überhaupt al twijfelt om te gaan. Als Bruce daar staat, ga je tochVerwende kerel.... gratis toegang, Bruce én The Killers en dan nog niet gaan
Ja, dan had ie zeker z'n eigen kaartje moeten betalen. Heeft vast een duurbetaalde leaseauto van de zaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die faalhaas had gewoon met de trein moeten gaan.![]()
![]()
Afgezien van het traject Den Bosch-Boxtel was er niets aan de hand.
Vooruitziende blik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zei toch dat dit topic er nog zou zijn om 18:00
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
1 vandaag hebben ze een hoogleraar voor een interview heet die gast Ben Dankbaar.
Bullcrap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dan had ie zeker z'n eigen kaartje moeten betalen. Heeft vast een duurbetaalde leaseauto van de zaak.
Ja, hallo, Hansie is ergens anders aan 't kwartetten. Logisch dus, dat 'ie nog open isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zei toch dat dit topic er nog zou zijn om 18:00
Ja, daaromquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, hallo, Hansie is ergens anders aan 't kwartetten. Logisch dus, dat 'ie nog open is.
zo vroeg alquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Kwaliteit het volgende:
PINKPOP YEAAAH
en volgende maand ROCKWERCHTER live op Studio Brussel!![]()
Gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daaromzie blz 1 waar iemand zei dat ik deze TT dan om 18:00 had moeten maken
Ik schakel ook net inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Is genieten trouwens, vanElbow
op die stream
!!!!
en was ie dankbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
1 vandaag hebben ze een hoogleraar voor een interview heet die gast Ben Dankbaar.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Elbow begin ik toch steeds meer te waarderen. het heeft toch wel iets.
Was mooi iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
't Is genieten trouwens, vanElbow
op die stream
!!!!
WATquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef cheese. het volgende:
Michiel als echte fan van de killers, ging vandaag niet en gisteren ook al niet naar HMH!![]()
Michiel heeft natuurlijk ook een gezin, laten we dat niet vergeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef cheese. het volgende:
Michiel als echte fan van de killers, ging vandaag niet en gisteren ook al niet naar HMH!![]()
grappig dat ze nu opeens lijken door te breken hierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Elbow begin ik toch steeds meer te waarderen. het heeft toch wel iets.
Muziekjes die op m'n iPod staan. Nog altijd geen Wi-Fi op m'n fiets....quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Muziekjes die op m'n iPod staan. Nog altijd geen Wi-Fi op m'n fiets....![]()
Laters.
heb ik gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje Bruce:
http://qik.com/video/1773167
http://qik.com/video/1772948
Houd http://qik.com/leoloves in de gaten voor eventueel meer.
Echt? Dan zet ik 'm dinsdag erbij op de 3FM 'zo heet je toch niet'-muur.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat de f*ck, hey? Divagedrag? Verwende kerel? Sorry, maar ik moet morgenochtend om 7 uur een radioprogramma vanuit Hilversum maken. Dat betekent dus dat je daar opofferingen voor moet maken en als dat vervolgens betekent dat het even niet lukt om vijf uur in de file te staan, dan is dat zo. Dat heeft werkelijk niets met divagedrag te maken. Filerijden vind ik geen enkel probleem, zeker niet als het voor Bruce Springsteen en The Killers is. Had wel wat meer inzicht van jullie verwacht. Jammer hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:40 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Typisch divagedrag. Voelt zich te goed om voor Bruce en The Killers ff in de file te staan.
Gast, regel volgend jaar een prive heli ofzo
http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run2008/xdl/page&SitIdt=242&VarIdt=943&ItmIdt=196928quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Echt? Dan zet ik 'm dinsdag erbij op de 3FM 'zo heet je toch niet'-muur.
Dat inzicht is er nu.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
[..]
Had wel wat meer inzicht van jullie verwacht. Jammer hoor.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:03 schreef Daniellippens het volgende:
Goeienaaaaaaavond!
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Top! Fijnquote:
Genoeg wegen die naar Megaland rijden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
[..]
Wat de f*ck, hey? Divagedrag? Verwende kerel? Sorry, maar ik moet morgenochtend om 7 uur een radioprogramma vanuit Hilversum maken. Dat betekent dus dat je daar opofferingen voor moet maken en als dat vervolgens betekent dat het even niet lukt om vijf uur in de file te staan, dan is dat zo. Dat heeft werkelijk niets met divagedrag te maken. Filerijden vind ik geen enkel probleem, zeker niet als het voor Bruce Springsteen en The Killers is. Had wel wat meer inzicht van jullie verwacht. Jammer hoor.
Nee ben al om half 9 morgenochtend al wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Top! FijnNog één toevoeging: de trein was geen optie, vanwege het 'op tijd terug moeten zijn'-principe. Anders jongens, dan was die stomme auto niet eens in me opgekomen
Spreek jullie morgenochtend! Hoop ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:22 schreef Feivel1 het volgende:
Zonet een hele fijne view bij TSOD op het mengpaneel.
Reactie teruggestuurd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Top! FijnNog één toevoeging: de trein was geen optie, vanwege het 'op tijd terug moeten zijn'-principe. Anders jongens, dan was die stomme auto niet eens in me opgekomen
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef Daniellippens het volgende:
Wat is het hier rustig vanavond zeg? iederren op pinkpop ofzo?
Ik ookquote:
Hm, geen eerste dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Susan WC-Borstel van GB heeft talent wordt tweede.
Ik ben om 08:30 uit mijn bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe automaat een flink langere tijd doet over 1 kop koffie dat je er de halve uitzending op staat te wachten zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Heej leuk!!! Een nieuw koffie apparaat!!! Nou, dan komen we de avond wel door.
Ik om 10.00, dan Douchen, Nederlands leren, ff wat eten en dan om 11.45 aanwezig zijn in de studio om het programma met oude muziek te schuivenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben om 08:30 uit mijn bed.
Hoop ik.
Als je toch plaatjes draait kan je ondertussen ook wel wat leren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik om 10.00, dan Douchen, Nederlands leren, ff wat eten en dan om 11.45 aanwezig zijn in de studio om het programma met oude muziek te schuiven.
Ik de eerste twee jaar hier wel een beetje in leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker trouwens, biertje, bugles met die Danish Chef gevuld, en dan FOK!ken.
ghelp, ik heb geen leven, bier op fok!
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
Klopt het btw dat heel het programma op PP stopt rond 23/0:00uur?
Zou nu een goed moment voor Campingradio @ 3FM zijn...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
Klopt het btw dat heel het programma op PP stopt rond 23/0:00uur?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
Dit in tegenstelling tot Lowlands dat gewoon doorloopt.
Tsja.. Maarja; de Sense of Dance is natuurlijk véél belangrijker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou nu een goed moment voor Campingradio @ 3FM zijn...
Om nou midden in zo'n strak programma te gaan ouwehoeren met lallende campinggasten..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja.. Maarja; de Sense of Dance is natuurlijk véél belangrijker.
Ja! Met een flinke beat eronder kan alles.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Om nou midden in zo'n strak programma te gaan ouwehoeren met lallende campinggasten...
Top 500 nu pasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik de eerste twee jaar hier wel een beetje in leven.
En nu zit ik gewoon in de top 500.
Ach zolang je dat niet elke zaterdag zo doet is het niet erg hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker trouwens, biertje, bugles met die Danish Chef gevuld, en dan FOK!ken.
ghelp, ik heb geen leven, bier op fok!
Dat mis ik wel nuquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Om nou midden in zo'n strak programma te gaan ouwehoeren met lallende campinggasten...
Ik vind het eigenlijk geeneens zo erg, zelf beslissen of je nog een biertje neemt, tegen veel lagere kosten. En daarnaast, ik vind het geeneens meer zo leuk; wel leuk om een keer lekker uit mijn dak te gaan (wel @ defqon.1 2009 trouwens, 13 juni), maar ook met de prijzen heb ik zoiets van; kan ik thuis ook, nodig wat maten uit en dan ook gezelligheidquote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach zolang je dat niet elke zaterdag zo doet is het niet erg hoor. Ow wacht ik doe het wel bijna elk weekend
. Toch maar weer eens wat vaker opstap gaan
.
Vroeger had ik nog plezier in mijn leven.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Top 500 nu pas, daar zit ik al jaren in
. Even kijken..... 368, ik ben wel langzaam aan aan het zakken
.
Op vrijdag 22 mei 2009 om 20:48 uur.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef Sneijder5 het volgende:
Even een vraagje:
Kent iemand het liedje van Guus Meeuwis, Dat komt door jou, maar dan in Giel-versie.
De tekst is dan iets van: Dat komt door Giel, dat komt gewoon door Giel. Dan iets van cola en sigaretten.
Ik heb het een keer op de radio gehoord bij Giel, maar weet niet meer wanneer. Weet iemand toevallig wanneer dat op de radio is geweest?
Dat heb ik ook. Uitgaan is niet meer zo leuk als het was. Wel nog leuk om af en toe te doen, maar niet meer elke weekquote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk geeneens zo erg, zelf beslissen of je nog een biertje neemt, tegen veel lagere kosten. En daarnaast, ik vind het geeneens meer zo leuk; wel leuk om een keer lekker uit mijn dak te gaan (wel @ defqon.1 2009 trouwens, 13 juni), maar ook met de prijzen heb ik zoiets van; kan ik thuis ook, nodig wat maten uit en dan ook gezelligheid
Heb ik nog steedsquote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog plezier in mijn leven.
Toch goed geprobeerd!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
half 9 was niet gelukt vanochtend
Nee, was helaas niet mogelijk. Heel lastig met tijden, kosten, etc. Heb het wel geprobeerd, natuurlijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
maar domien... had je niet vanuit de PP studio uit kunnen zenden
okquote:Op zondag 31 mei 2009 10:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, was helaas niet mogelijk. Heel lastig met tijden, kosten, etc. Heb het wel geprobeerd, natuurlijk!
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
okdat soort details wisten we dus niet
en ben je niet heel jaloers op annemieke![]()
zoals watquote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Beetje, haha! Maar werken vanuit Hilversum is helemaal geen ramp. Heb sowieso andere verplichtingen vandaag..
Jaaa, familie enzo. Verjaardag, Pinksteren.. Morgen ga ik naar Pinkpop, meteen na Domien is Wakker!quote:
Klopt, de streamvertraging kan elke keer weer net iets anders zijn. Heeft o.a. te maken met de snelheid van je internetverbinding en de instellingen in je player (bij sommige programma's kan je instellen hoe groot de buffer moet zijn).quote:Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Huh?
Vrij apart, ik gooi de radio-stream even op de laptop ook aan, zodat ik kan genieten van 3FM op de gallerij waar de zon wel nu zit, merk ik dat er verschil zit tussen de 2 streams qua vertraging?
Kippenvel. Over m'n hele lijf. Alweer.quote:
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n ernstig kippenvel veroorzakend nummer![]()
![]()
![]()
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat vriend Brandon nog in de rondte aan het stuiteren is. Mèn, wat zag die man er blij uit.
http://blog.ralf-simon.de(...)nkpop-festival-2009/quote:Badlands / Out In The Street / She’s The One / Outlaw Pete / Radio Nowhere / Working On A Dream / Seeds / Johnny 99 / The Ghost Of Tom Joad / Raise Your Hand / From Small Things / Trapped / I’m On Fire / Thunder Road / Waiting On A Sunny Day / The Promised Land / Lonesome Day / The Rising / Born To Run // Tenth Avenue Freeze-Out / Land Of Hope And Dreams / American Land / Glory Days / Dancin’ In The Dark.
het dak bestaat niet meer als die al thuis isquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan niet anders idd. Daar zal menig artiest jaloers op zijn.
Zou Ekdom al van de beademing zijn?Kan me voorstellen dat díe ook nog aan het stuiteren is
.
Die staat al de hele ochtend aanquote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
om 13:00 is de stream van 3voor12 weer aan
ik bedoel dat ik em dan aan ga doenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die staat al de hele ochtend aan
Nog niets te zien, ze zijn de camera aan het instellen, ook interessant (voor mij dan)
dat dusquote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
Zanger van De Staat: "Ik wil graag Bruce Springsteen bedanken... voor het spelen van het voorprogramma"!
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
Zanger van De Staat: "Ik wil graag Bruce Springsteen bedanken... voor het spelen van het voorprogramma"!
http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Waar kan ik trouwens die PinkPop stream vinden?
Me First & the Gimme Gimmes riepen dat ze meer hits speelden dan Bruce. Dat klopte wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
!
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een broer van Veenstra op de bas, zo te zien.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die gelijkenis was mij ook al opgevallen
Ja, en de files zijn er ook niet vanwege Walibi, maar vanwege Opwekking, soort EO-festival achtig.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:37 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zei de ANWB-man nou? Files naar Six Flags? Het is toch al een aantal jaar Walibi world?
quote:
Dat is beter inderdaad, kun je tenminste fullscreen kijken op een 2e schermquote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rowwen Hèze is lekker bezig idd.
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx is de directe stream trouwens, hoef je niet perse via de site kijken. VLC is handiger.
Ik kijk gewoon via de site. Ik zie wel telkens jouw hoofd: 'RoelJewelOp TV: "Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers..." Kunnen díe rechten niet worden ingetrokken? #pp09'quote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rowwen Hèze is lekker bezig idd.
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx is de directe stream trouwens, hoef je niet perse via de site kijken. VLC is handiger.
Morgen voor de 1ste keer naar Landgraaf!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef Impry het volgende:
Moet toch maar eens een keer naar Pinkpop gaan, lijkt me zo vet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via de site. Ik zie wel telkens jouw hoofd: 'RoelJewelOp TV: "Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers..." Kunnen díe rechten niet worden ingetrokken? #pp09'
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Morgen voor de 1ste keer naar Landgraaf!
Yup. En dat maakt 't zowel op het festival als voor de thuisblijvers zo leuk, zeker in combinatie met de beelden en foto'squote:Op zondag 31 mei 2009 14:45 schreef Impry het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=%23pp09
Leuk trouwens ook om te zien hoe fanatiek Twitter tijdens zo'n festival gebruikt wordt. Niet normaal hoe snel dat gegroeid is in zo'n 'korte' tijd.
Dan geniet ik hier nog maar even van...quote:Op zondag 31 mei 2009 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
Hierna: Volbeat!
Daar kan zelfs The Boss niet aan tippen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar kan zelfs The Boss niet aan tippen!Qua cijfer zitten ze op gelijke hoogteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beiden geweldig op hun eigen manier.
Ik kan niet kiezen.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua cijfer zitten ze op gelijke hoogte. Beiden geweldig op hun eigen manier.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar kan zelfs The Boss niet aan tippen!Je speelt met je leven, dat weet je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
I knowquote:Op zondag 31 mei 2009 15:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je speelt met je leven, dat weet je toch?
Wat een finale inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 15:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kun je mooi nog een stukje meegenieten van Rowwen Hèze. Wat een feest
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:45 schreef 3FMaster het volgende:
Haha!
2x gitaartje - Ho!
2x gitaartje - Ho!
1x gitaartje - Huh?
Nee nee, Annemiek zei 'muzikale grootheid' he.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:10 schreef Ofyles2 het volgende:
En daar hebben we de festivalverkrachter die geïnterviewd wordt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Joepie, Maria Mena.
En ook nog behoorlijk vals.
quote:
Maar wel gewonnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
sjezus, menchov pleurde onderuit*giro* keek met half oog
Druk om te winnen + rabobank = vallen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
sjezus, menchov pleurde onderuit*giro* keek met half oog
Rasmussen is een CERA-griezel.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Druk om te winnen + rabobank = vallen.
Rasmussen paar jaar geleden 5 keer gevallen toen hij een trui kon pakken, nu Menchov weer. Gelukkig idd gewonnen![]()
dat was echt een vreselijke etappequote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Druk om te winnen + rabobank = vallen.
Rasmussen paar jaar geleden 5 keer gevallen toen hij een trui kon pakken, nu Menchov weer. Gelukkig idd gewonnen![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/42035212/2
Mr Brightside met beeld. Ff in rechterkolom juiste optreden selecteren. Je zou dan ook Johan in 2002 kunnen selecteren trouwens
volkomen terecht natuurlijkquote:
quote:(Michiel Veenstra op contrabas! Sorry Michiel, woensdagavond salsa-avond, meisje als vocale ondersteuning).
Ik moet nog veel bijlezenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:02 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
wat dacht je dan van Cambuur dat in de laatste minuut met een 1-1 stand tegen de lat schiet??
Den Helderquote:Op zondag 31 mei 2009 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet nog veel bijlezen.
Ik heb de hele dag in een sporthal in Den Helder gezeten, moest Pencak Silat wedstrijden jureren.
De N9quote:
De enige reden voor een rit richting Den Helder is de boot naar texel.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:16 schreef borisz het volgende:
[..]
De N9wat een dramatische weg is dat
. Ja ik ben er voor de komende 20 jaar wel weer genoeg geweest
.
quote:2009 ARTIEST ALBUM JAAR
1 Eagles Hotel California 1976
2 Crosby, Stills, Nash and Young Deja vu 1970
3 Pink Floyd Dark side of the moon 1973
4 Beatles Sgt. Peppers lonely hearts club band 1967
5 Fleetwood Mac Rumours 1977
6 U2 The Joshua tree 1987
7 Dire Straits Brothers in arms 1985
8 Queen A night at the opera 5:56
9 Paul Simon Graceland 1986
10 Pink Floyd Wish you were here 1975
11 Simon & Garfunkel Bridge over troubled water 1970
12 Neil Young Harvest 1972
13 Michael Jackson Thriller 1982
14 Pink Floyd The wall 1979
15 Beatles Abbey Road 1969
16 Stevie Wonder Songs in the key of life 1976
17 Meatloaf Bat out of hell 1978
18 Supertramp Crime of the century 1974
19 Doors L.A. woman 1971
20 Who Tommy 1969
21 Neil Diamond Hot august night 1972
22 Bruce Springsteen The river 1980
23 Supertramp Breakfast in America 1979
24 Paul McCartney & Wings Band on the run 1973
25 Beach Boys Pet sounds 1966
26 Deep Purple Deep purple in rock 1970
27 Bob Dylan Desire 1976
28 Rolling Stones Sticky fingers 1971
29 Bruce Springsteen Born in the USA 1984
30 Kate Bush The kick inside 1978
31 Beatles White album 1968
32 Eagles Desperado 1973
33 U2 The unforgettable fire 1984
34 Genesis Selling England by the pound 1973
35 Electric Light Orchestra Out of the blue 1977
36 Moody Blues Days of future passed 1967
37 Coldplay A rush of blood to the head 2002
38 Beatles Revolver 1966
39 Alan Parsons Project Eye in the sky 1982
40 Ilse DeLange Incredible 2008
41 Al Stewart Year of the cat 1977
42 Eric Clapton Unplugged 1992
43 Creedence Clearwater Revival Cosmo's factory 1970
44 Robert Long Vroeger of later 1974
45 Simon & Garfunkel The concert in Central Park 1982
46 Deep Purple Made in Japan 1973
47 Blof Umoja 2006
48 Neil Diamond Beautiful noise 1976
49 Mike Oldfield Tubular bells 1973
50 Eagles Long road out of Eden 2007
51 David Bowie Ziggy Stardust 1972
52 Duffy Rockferry 2008
53 Queen Innuendo 1991
54 Boudewijn de Groot Voor de overlevenden 1966
55 Marillion Misplaced childhood 1985
56 Abba Arrival 1976
57 Amy Winehouse Back to black 2006
58 Alan Parsons Project The turn of a friendly card 1980
59 Cuby & The Blizzards Groeten uit Grollo 1967
60 John Lennon Imagine 1971
61 Donald Fagen The nightfly 1982
62 Bruce Springsteen Born to run 1975
63 Abba Super trouper 1980
64 R.E.M. Automatic for the people 1992
65 Rolling Stones Black and blue 1976
66 Bob Dylan Blonde on blonde 1966
67 Electric Light Orchestra Eldorado 1974
68 Amy MacDonald This is the life 2008
69 Supertramp Even in the quietest moments 1977
70 Beatles Rubber soul 1965
71 Led Zeppelin Led Zeppelin IV 1971
72 Katie Melua Call off the search 2003
73 Dire Straits Dire Straits 1978
74 Marvin Gaye What’s going on 1971
75 Eagles One of these nights 1975
76 Neil Young After the gold rush 1970
77 Jimi Hendrix Experience Electric ladyland 1968
78 Gerry Rafferty City to city 1978
79 Boudewijn de Groot Eiland in de verte 2004
80 The Band The last waltz 1977
81 Carole King Tapestry 1971
82 Crowded House Woodface 1991
83 Queen A day at the races 1976
84 Roxy Music Avalon 1982
85 Brainbox Brainbox 1969
86 Phil Collins But seriously 1989
87 Neil Diamond 12 Songs 2005
88 Eric Clapton 461 Ocean Boulevard 1974
89 Coldplay Viva la vida 2008
90 Buena Vista Social Club Buena Vista Social Club 1997
91 Who Who's next 1971
92 Blof Oktober 2008
93 U2 No line on the horizon 2009
94 Fleetwood Mac Tango in the night 1987
95 Yes Fragile 1972
96 Anouk Hotel New York 2005
97 Marco Borsato De waarheid 1997
98 Genesis We can't dance 1991
99 Golden Earring The naked truth 1992
100 Toto Toto IV 1982
Nope en nope. Off-FOK!-dagje voor Hansquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans al gezien hier? of iem zn nul-zes?
jammerquote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope en nope. Off-FOK!-dagje voor Hans.
Dat maakt ie vast straks of morgen weer goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |