abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69550172
Ik ga deze zomer op vakantie met 9 vrienden naar Kroatië.
Voorgaande jaren hebben wij altijd een vakantiehuis geboekt via Novasol en daar hebben we erg goede ervaring mee.
Dit jaar hebben wij een vakantiehuis geboekt via Adrialin. Dit is een Duitse organisatie met ook een nederlandse website. Ik kan alleen op internet nergens ervaringen vinden van mensen die al eens eerder een huis geboekt hebben via Adrialin. Het enige wat ik vind is andere mensen die ook opzoek zijn naar mensen met ervaring met deze partij. Wat ik verder ook vreemd vind is dat wij het exacte adres en contact gegevens pas toegestuurd krijgen op het moment dat wij de volledige betaling gedaan hebben. Bij Novasol was dit altijd al na de eerste aanbetaling.

Zijn er mensen met goede of slechte ervaringen met Adrialin?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:32:42 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_69551555
En dat vraag je als je al geboekt hebt?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:52:55 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_69551976

50 euro per dag.....

Je kan voor 10 euro per nacht een huis huren daar. Geloof me om de 100 meter een oud vrouwtje met een bordje Appartmani.

Zou gewoon gaan en daar boeken. Bevalt het niet ben je de volgende dag weer weg.
pi_69555464
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:32 schreef static het volgende:
En dat vraag je als je al geboekt hebt?
Ja, handig he?
Het was eigenlijk pas na het boeken dat we gingen kijken wat voor een partij dat nu eigenlijk is. En tot mijn schrik kan ik er verdacht weinig over vinden....
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:55:13 #5
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_69555540
Ze zijn niet aangesloten bij de ANVR of SGR, dat zou voor mij toch een eerste vereiste zijn als ik iets zou boeken bij een voor mij onbekende reisorganisatie
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_71947318
Al met al is het goed gekomen!

Eenmaal aangekomen moesten we ons inschrijven bij een Adrialin service punt in een plaats welke een uur rijden(Medulin) van onze accomodatie (ten noorden van Barban) lag. Daar hebben ze kopieën gemaakt van onze paspoorten en we kregen daar het exacte adres van onze accomodatie. Nog een minpuntje is dat Adrialin verzuimde te vermelden dat onze accomodatie niet een vrijstaande vila was, maar dat er een huis tegenaan gebouwd is.

Verder was het een prima accomodatie, aardige buren en mooie omgeving!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')