Ligt eraan wie het topic opent.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:49 schreef Mendeljev het volgende:
Sinds wanneer mag je mensen feliciteren in KLB? Normaal gesproken komt daar toch een ninjalock op?
24-uurs topic voor de harde kern moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:49 schreef Mendeljev het volgende:
Sinds wanneer mag je mensen feliciteren in KLB? Normaal gesproken komt daar toch een ninjalock op?
Mag ik ook als het zo ver is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
24-uurs topic voor de harde kern moet kunnen.
Als je het moet vragen, ben je geen harde kern!quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je het moet vragen, ben je geen harde kern!
Dus is TS, eufemistisch gezegd, niet al te snugger.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef PiRANiA het volgende:
su fucking what?
Nee, jij mag alleen 1950 posts op één dag plaatsen. Je doet dus HBO Informatica én je plaatst 1950 posts op één dag: de kans benadert de 1 dat jij uiteindelijk in een donker zolderkamertje zal wegrotten.quote:
geboortedatum: 05-06-1962quote:
Dat is wel bijzonder triest idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
geboortedatum: 05-06-1962
Mischien val ik weer in herhaling maar ik vind het gewoon smerig dat je hier als oude vieze man mensen gaat beoordelen, jij bent zelf het laagste van het laagste.
Derhalve
Ik kan het hele verhaal van die man hier wel neer plempen, maar ik bespaar de fokkertje toch liever een heel sentimenteel verhaal.quote:
Zet het in een spoilerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het hele verhaal van die man hier wel neer plempen, maar ik bespaar de fokkertje toch liever een heel sentimenteel verhaal.
Op z'n zachts gezegd is het een verhaal dat niet in 3 zinnen samen te vatten is.quote:
Hoe oud?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is trouwens hanki panki bij ons
Maar bedankt!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op z'n zachts gezegd is het een verhaal dat niet in 3 zinnen samen te vatten is.
Soms zegt een link meer dan een hele bibliotheek. Triest moment.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms zegt een link meer dan een hele bibliotheek. Triest moment.
Ik moest erg hard lachenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef GasTurbine het volgende:
Je bent jarig hoera, hoera, wat zullen we zingen zo blij blij blij blij
Hij leve lang, hoera, hoera hij leeeeeveee hoera hoerahoera
Hansi pansi sjanghai, hansi pansi sjanghai hansipansi hansipansi hansipansi shanghai
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |