Scherp +1.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:53 schreef mime_negert het volgende:
Knallende autobanden en dat terwijl er een motor in brand staat?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:53 schreef mime_negert het volgende:
Knallende autobanden en dat terwijl er een motor in brand staat?
quote:Klacht: Criminelen die op kruistocht door de stad 5 motoren, 2 auto's en een tuinhuisje in brand steken, en niet gepakt kunnen worden door de politie.
Waarom is je klacht dan dat er autobanden knallen voor je huis?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:47 schreef Unhuman het volgende:
Nee sorry, niet mijn wijk. Dit was de laatste brand van de reeks waar ik achteraan gehuppeld ben..
Wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef da_micha_man het volgende:
Als er in de buurt lijpe actie aan de hand is, en je weet dat er ergens een hennepkwekerij ligt die opgerold gaat worden. Dan moet je toch als een motherfucker die zolder op rennen en al die wietplanten in je eigen tuin proberen te flikkeren. Om vervolgens een dikke space cake te maken en langs te brengen bij die gekke polen die waarschijnlijk al achter slot en grendel zitten.
Waar gaat het toch naar toe met deze maatschappij
Misschien wist TS niet dat daar een hennepkwekerij was?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef da_micha_man het volgende:
Als er in de buurt lijpe actie aan de hand is, en je weet dat er ergens een hennepkwekerij ligt die opgerold gaat worden. Dan moet je toch als een motherfucker die zolder op rennen en al die wietplanten in je eigen tuin proberen te flikkeren. Om vervolgens een dikke space cake te maken en langs te brengen bij die gekke polen die waarschijnlijk al achter slot en grendel zitten.
We hebben een expertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef da_micha_man het volgende:
Je moet je verhaal gewoon in 1 keer goed postenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Unhuman het volgende:
1) Een groepje rifapen op kruistocht loopt door mijn straat en steekt een auto in de fik
2) Ik word wakker van de knallende autobanden en ga kijken
3) De finnen zijn alweer doorgegaan want ik hoor dat er een straat verder ook een auto staat te fikken
4) Ik ga daar ook even kijken, en zie vanaf daar een andere brandweerwagen naar een andere straat gaan
5) Daar staan twee motoren in de fik en er is alweer een nieuw geval gemeld en daar ga ik kijken
6) Er is weer een andere motor in de fik gegaan en dit keer heeft de brand een hennepkwekerij blootgelegd.
Is het zo een beetje te begrijpen? Of moet ik ook nog een paint maken zodat zelfs de grootste domoren het nu snappen?
Het werkt wel, ik kijk nu echt op tegen hem.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die graag stoer wil doen
Inderdaad! Wat een verspilling tellkens als het in handen van het blauw valtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef da_micha_man het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |