abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69546854
Het zal je maar overkomen. Je bent een Pool, woont al enige tijd in een huis waarvan iedereen denkt dat het leeg staat. Je hebt een mooie hennepkwekerij op zolder staan en de zaken gaan goed.

Totdat er door mede-criminelen en -buitenlanders een motor in de fik wordt gestoken die vlak naast hun huis staat. De bewoners van het huis komen met de schrik vrij, maar de brandweer gaat even in het 'lege' huis kijken om te zien of er schade is.En toen kwam de brandweer opeens met twee Polen naar buiten gelopen Die werden gelijk door de politie afgevoerd en de hennepkwekerij zijn ze ook kwijt

Klacht: Wakker schrikken om 3 uur 's nachts door knallende autobanden voor je huis.

Klacht: Criminelen die op kruistocht door de stad 5 motoren, 2 auto's en een tuinhuisje in brand steken, en niet gepakt kunnen worden door de politie.

Klacht: Polen die in een leegstaand huis onopgemerkt een hennepkwekerij kunnen houden.

Goedmakertje: De Polen worden per toeval ontdekt en opgepakt
pi_69546857
Waren er Poolse chickies bij? .
pi_69546860
Oja en: TS woont in een pauperwijk .
pi_69546862
Nee sorry, niet mijn wijk. Dit was de laatste brand van de reeks waar ik achteraan gehuppeld ben..
pi_69546882
Ik ga zometeen een jointje roken
If there's one thing I know, it's everything
pi_69546883
Ik ga eerst slapen.
pi_69546896
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 05:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga eerst slapen.
eerst roken, dan slapen
If there's one thing I know, it's everything
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:53:44 #8
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_69547806
Knallende autobanden en dat terwijl er een motor in brand staat?
pi_69547824
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:53 schreef mime_negert het volgende:
Scherp +1.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69548009
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:53 schreef mime_negert het volgende:
quote:
Klacht: Criminelen die op kruistocht door de stad 5 motoren, 2 auto's en een tuinhuisje in brand steken, en niet gepakt kunnen worden door de politie.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:13:20 #11
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69548027
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 04:47 schreef Unhuman het volgende:
Nee sorry, niet mijn wijk. Dit was de laatste brand van de reeks waar ik achteraan gehuppeld ben..
Waarom is je klacht dan dat er autobanden knallen voor je huis?
Stop the world, I want to get out.
pi_69548409
TS woont in een pauper achterstandswijk .
pi_69548434
1) Een groepje rifapen op kruistocht loopt door mijn straat en steekt een auto in de fik
2) Ik word wakker van de knallende autobanden en ga kijken
3) De finnen zijn alweer doorgegaan want ik hoor dat er een straat verder ook een auto staat te fikken
4) Ik ga daar ook even kijken, en zie vanaf daar een andere brandweerwagen naar een andere straat gaan
5) Daar staan twee motoren in de fik en er is alweer een nieuw geval gemeld en daar ga ik kijken
6) Er is weer een andere motor in de fik gegaan en dit keer heeft de brand een hennepkwekerij blootgelegd.

Is het zo een beetje te begrijpen? Of moet ik ook nog een paint maken zodat zelfs de grootste domoren het nu snappen?
pi_69548440
Whehe die HPS lamp met reflectoren valt echt op
pi_69549255
Als er in de buurt lijpe actie aan de hand is, en je weet dat er ergens een hennepkwekerij ligt die opgerold gaat worden. Dan moet je toch als een motherfucker die zolder op rennen en al die wietplanten in je eigen tuin proberen te flikkeren. Om vervolgens een dikke space cake te maken en langs te brengen bij die gekke polen die waarschijnlijk al achter slot en grendel zitten.

Waar gaat het toch naar toe met deze maatschappij
© ©
pi_69549283
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef da_micha_man het volgende:
Als er in de buurt lijpe actie aan de hand is, en je weet dat er ergens een hennepkwekerij ligt die opgerold gaat worden. Dan moet je toch als een motherfucker die zolder op rennen en al die wietplanten in je eigen tuin proberen te flikkeren. Om vervolgens een dikke space cake te maken en langs te brengen bij die gekke polen die waarschijnlijk al achter slot en grendel zitten.

Wat?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:40:29 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69549389
quote:

Misschien wist TS niet dat daar een hennepkwekerij was?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:19:56 #18
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69550153
quote:

We hebben een expert
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:11:05 #19
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69551097
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Unhuman het volgende:
1) Een groepje rifapen op kruistocht loopt door mijn straat en steekt een auto in de fik
2) Ik word wakker van de knallende autobanden en ga kijken
3) De finnen zijn alweer doorgegaan want ik hoor dat er een straat verder ook een auto staat te fikken
4) Ik ga daar ook even kijken, en zie vanaf daar een andere brandweerwagen naar een andere straat gaan
5) Daar staan twee motoren in de fik en er is alweer een nieuw geval gemeld en daar ga ik kijken
6) Er is weer een andere motor in de fik gegaan en dit keer heeft de brand een hennepkwekerij blootgelegd.

Is het zo een beetje te begrijpen? Of moet ik ook nog een paint maken zodat zelfs de grootste domoren het nu snappen?
Je moet je verhaal gewoon in 1 keer goed posten
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:12:20 #20
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69551111
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:19 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

We hebben een expert
In ieder geval iemand die graag stoer wil doen
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:23:44 #21
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69551339
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

In ieder geval iemand die graag stoer wil doen
Het werkt wel, ik kijk nu echt op tegen hem.
pi_69551628
quote:

Inderdaad! Wat een verspilling tellkens als het in handen van het blauw valt
pi_69552081
Fucking zuur voor die polen, ik kan het verdriet van ze voelen!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')