We hebben elkaar twee weken geleden nog IRL afgelebberd, no worries.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie moeten wat meer aan groephuggen doen![]()
Doet mij gewoon erg veel pijn allemaal, zo'n verscheurde vriendenclub door twee subforums
Een jaar of zes geleden kon ik allebei en nog wat dingen ernaast. 't Is voor mij nu ook keuzes en nog eens keuzes. Nou ja, 't is niet anders. Een mooi aangelegde tuin geniet je trouwens iedere dag van. Ik moet die van mij ook nog eens onder handen (laten) nemen. Zou dat iets voor APK zijn denk je?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan niet allebei, een tuin aan (laten) leggen én op vakantie
Je glazenbol staat niet goed afgesteld geloof ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie moeten wat meer aan groephuggen doen![]()
Doet mij gewoon erg veel pijn allemaal, zo'n verscheurde vriendenclub door twee subforums
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je glazenbol staat niet goed afgesteld geloof ik![]()
Ik hou echt keiveel van Gert hoor![]()
Maar hij heeft andere dingen momenteel. Nou ja. Dat kan.
Maar soms mis ik hem wel.
Hij jou ook zegt iequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben elkaar twee weken geleden nog IRL afgelebberd, no worries.![]()
ze kende me al een beetje, dat scheelde. ik had ook gewoon gezegd dat ik geen trek had in die kerk en zo de klok liet doortikken onbewust zeer bewust, denk ik..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik mag ze in overleg zelf inplannen. Dus ik heb van de week 2 dagen heel gewerkt en 2 dagen half.
Ja, kan me voorstellen, ik zou het ook niet leuk vinden geloof ik![]()
Maar goed, gelukkig zijn ze toch getrouwd ook al was je er niet bij![]()
Nee, ik heb eerst gewerkt en toen weggegaan met een opkomende migraine. Gemaakt dat ik in bed kwam en zojuist nog even een uurtje weer geslapen. Weinig buiten dus, dat licht is me veel te fel![]()
Ik gooi zo een pasta pizza in de oven en straks maar eens kijken wat ik ga doen. De mijnese is zojuist op pad gegaan.
Op de fiets... dus die verwacht ik niet voor 4 uur terug vannacht
Ja leuk, Duitsers pestenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben elkaar twee weken geleden nog IRL afgelebberd, no worries.![]()
En nu gaan APK en ik ook nog samen op het strand Duitsers pesten en over kleine hondjes pissen. Caro kom je ook? Mag jij de foto's wel maken, hoef je niet op je hurken boven zo'n keffertje.
Lijkt me wel wat, moet je 'em wel even naar Amsterdam slepen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een mooi aangelegde tuin geniet je trouwens iedere dag van. Ik moet die van mij ook nog eens onder handen (laten) nemen. Zou dat iets voor APK zijn denk je?
Ik weet dat toen ik nog klein was mijn moeder toen daarop vakantie is geweest en zij vertelde toen van de erge armoede daar. Ze was daar toen heel erg van geschrokken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
meerdere keren, 't wordt er eigenlijk steeds minder leuk, want steeds meer en meer welvaart en dus begint het op hier te lijken. Wel leuk voor die mensuh daar trouwens, dat dan weer wel
En jij gaat je daar tegenwoordig ook nog mee bemoeien?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil naar Roemenië, vriendin naar Zuid-Frankrijk. Voorlopig zijn we uitgekomen bij veertien dagen Tsjechië en dat ligt redelijk op weg richting......Roemenië
Kan dat 's nachts? Dan wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een jaar of zes geleden kon ik allebei en nog wat dingen ernaast. 't Is voor mij nu ook keuzes en nog eens keuzes. Nou ja, 't is niet anders. Een mooi aangelegde tuin geniet je trouwens iedere dag van. Ik moet die van mij ook nog eens onder handen (laten) nemen. Zou dat iets voor APK zijn denk je?
Je zou raar staan te kijken als ik dertig kuub zand voor je voordeur kom stortenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, moet je 'em wel even naar Amsterdam slepen natuurlijk.
Wtf, hoe zit je erbij danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:10 schreef CarOnline het volgende:
Nu nog verder aankleden, maar dat komt vanzelf wel.
Tis al bijna over, maar misschien is het nét het zetje wat het nodig heeft!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze kende me al een beetje, dat scheelde. ik had ook gewoon gezegd dat ik geen trek had in die kerk en zo de klok liet doortikken onbewust zeer bewust, denk ik..
ja, het was geen weer om in de zon te hangen met pijn in je harses. hoop dat het verdwijnt. zal ff bidden voor je ook al ben ik totaal ongelovig, misschien helpt het evengoed wel![]()
heb je die ouwe smokkelaar de grens over gestuurd met sigaretten, panty's en boter?
Jij doet dat niet? Ik wil toch wel graag ergens heen waar ik niet de hele dag op het strand moet liggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En jij gaat je daar tegenwoordig ook nog mee bemoeien?
Haha ik bedoelde de tuin.quote:
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..quote:
goed zo! god is eigenlijk een beste knecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis al bijna over, maar misschien is het nét het zetje wat het nodig heeft!
Ja, op zn fiets met houten banden en knijpkat
Ik heb vandaag als een nudist de tuin gemaaid. Geen gezicht natuurlijk, zo'n lul met een zwabberende piemel te duwen achter zo'n maaiertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde de tuin.
Maar eh ik zit inderdaad alleen in mn sloggy en t-shirt![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..
een keer een leuke griet in die kneipe ontmoet. daarna even wat thuis bij d'r gaan drinken. liep daar zo'n vieze herder rond. ze was wel te neuken denk ik (die meid!), toch maar mooi op huus aan. oprotten; wijven met honden. vooral van die grote stinkerds..
Handigst is gewoon om een paar voorwaarden te stellen en daarbij ben ik niet zo veeleisend en heb ik natuurlijk altijd veto rechtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij doet dat niet? Ik wil toch wel graag ergens heen waar ik niet de hele dag op het strand moet liggen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een keer iets soortgelijks, die griet had een konijn.![]()
Ik moet weer wennen hè, na zeven jaar alleen de dienst uitgemaakt te hebben. 't Valt niet altijd mee om eerlijk te zijn. Maar goed, ze zeggen dat je er wat voor terugkrijgt, ik wacht dus maar rustig afquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Handigst is gewoon om een paar voorwaarden te stellen en daarbij ben ik niet zo veeleisend en heb ik natuurlijk altijd veto recht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |