Hahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo! god is eigenlijk een beste knecht.
haha, ik zie 'm voor me, beetje leuren over de grens met pijn in z'n noten van die banden..
Aaaahhh!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag als een nudist de tuin gemaaid. Geen gezicht natuurlijk, zo'n lul met een zwabberende piemel te duwen achter zo'n maaiertMaar 't was wel lekker eik.
jeweettogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aaaahhh!
Sommige dingen wìl je gewoon niet weten
Ach het interesseert me meestal niet zoveel, vorig jaar ben ik met een vriend een week naar Schotland geweest heeft ze ook alles geboektquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen hè, na zeven jaar alleen de dienst uitgemaakt te hebben. 't Valt niet altijd mee om eerlijk te zijn. Maar goed, ze zeggen dat je er wat voor terugkrijgt, ik wacht dus maar rustig af
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:26 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga! doeg en fijne avond allemaal (ook die nieuwe. ik zat je een beetje te fucken, dus niet janken bij gert..)!![]()
![]()
![]()
oja, dit filmpje deed me een beetje aan de bunker en z'n groupies denken![]()
Zal wel "mannig" zijn of zo? M'n zwager vertelde voor twee weken geleden dat hij op de dag van vakantie, als hij in de auto stapt, pas hoort waar hij naar toe moet rijdenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het interesseert me meestal niet zoveel, vorig jaar ben ik met een vriend een week naar Schotland geweest heeft ze ook alles geboektPas op de dag zelf wisten we precies waar we heen moesten
Ik hou niet van strand, al dat zwetende mensenvlees tegen elkaar aan te sudderen. Ik bekijk het liever vanaf het water en ja, dan wil ik nog wel eens bloot lopen. Maar om nu naar een nudistenstrand of park te gaan, neuh, vind ik té "gemaakt" of zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:35 schreef Manu82 het volgende:
Nu krijg ik dat beeld dus nooit meer kwijt, NMNS als nudist achter de grasmaaier
Ga je ook naar het nudistenstrand eigenlijk dan?
Landen worden overlegd, meestal adhv het aantal vlieguren waartoe ik bereid ben, dan wat we tijdens vakantie willen doen/wat voor vakantie we willen en dan is het wel bekend welke faciliteiten ik wil; airco, tv, normaal/goed eten en het liefst wat watersport in de buurt en dan mag ze op zoek en dan na een dag ga ik een paar uur kijken en dan komt het wel goed. Scheelt trouwens dat we tijdens elke vakantie al over de volgende vakantie pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het wél leuk om samen een beetje te puzzelen waar je heen wil en wat je wil zien.
Is het een nieuwe trend om Kelly's te neukenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Manu82 het volgende:
vorig jaar ben ik met een vriend een week naar Schotland geweest heeft ze ook alles geboekt
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Is het een nieuwe trend om Kelly's te neuken
Geen idee, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Is het een nieuwe trend om Kelly's te neuken
Eerst WJ die gender-probleempjes heeft en nu ManU.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, hoe kom je daarbij?
mwah de volgende keer gaan ze je uitmaken voor kloon...das een soort van ritueel hierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Auwts en ik het vond geeneens lekker![]()
Is dit mijn ontgroening![]()
en nee ik ga niet huilen
ja dussssss....een drain...anders hoor je er niet bij hieroquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef Manu82 het volgende:
en met een drain heeft ze een pluspunt
Net zoals als ze eruit ziet als een fotomodel
Wel een beetje dom dat ze een foto heeft gejat van iemand die ik toevallig ken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef Manu82 het volgende:
en met een drain heeft ze een pluspunt
Net zoals als ze eruit ziet als een fotomodel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..
een keer een leuke griet in die kneipe ontmoet. daarna even wat thuis bij d'r gaan drinken. liep daar zo'n vieze herder rond. ze was wel te neuken denk ik (die meid!), toch maar mooi op huus aan. oprotten; wijven met honden. vooral van die grote stinkerds..
Dat zit in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar om nu naar een nudistenstrand of park te gaan, neuh, vind ik té "gemaakt" of zo.
Nee dat geloof ik niet! Dat kan niet waar zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje dom dat ze een foto heeft gejat van iemand die ik toevallig ken.
Van wie moet ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwah de volgende keer gaan ze je uitmaken voor kloon...das een soort van ritueel hier![]()
neuh....maar....apk....(een clownquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Van wie moet ik een kloon zijn?
Ik sta met foto en al op FOK!![]()
Dus dit gedrag is jou niet onbekend
De schavuit zei dat je een kloon was en heulemaal geen drain hadquote:
Ja zo ben ik...LOLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet! Dat kan niet waar zijn!
Ik begin hem steeds meer te mogenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....maar....apk....(een clown) beweert dat het jouw foto nie is....de schurk
Dat klopt ik ben drainloosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De schavuit zei dat je een kloon was en heulemaal geen drain had
quote:
nee ik ga steeds harder lachen, toelachen wel te verstaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....dat mag niet...hij wil dat je een hekel aan hem hebt...hem vervloekt...dat je gaat janken schreeuwen en gillen tegen hem
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee ik ga steeds harder lachen, toelachen wel te verstaan
hou op schei uit ik werd er helemaalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een gedoe met die kast van jou![]()
Las ik net in het andere topic
Dus het is nog steeds niet gelukt, als ik jou was zou ik hem weer uit elkaar halen en met de beschrijving ernaast nog een keer proberenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
hou op schei uit ik werd er helemaalvan
nee het geraamte staat...alleen dat doek past gewoon niet....na een half uur was ik zo ver dat ik um door de kamer wilde smijten dus toen heb ik het maar zo gelatenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds niet gelukt, als ik jou was zou ik hem weer uit elkaar halen en met de beschrijving ernaast nog een keer proberen
Kan het niet zijn dat de bovenkant eigenlijk de onderkant is enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee het geraamte staat...alleen dat doek past gewoon niet....na een half uur was ik zo ver dat ik um door de kamer wilde smijten dus toen heb ik het maar zo gelaten
ja maar ik had hem echt goed.....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat de bovenkant eigenlijk de onderkant is enzo
smaller naar breder, ik dacht dat met die kasten n.l. zo was.
Dat is toch zo'n ding met een rits?
Maar ik mis nog lengte, gewicht cupmaat ect. ect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |