Oow ik mag dat wijffie van jou welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah die wittebroodsweken duren nu al 133 dagen ...ze zegt steeds: "Die wittebroodsweken zijn pas afgelopen als IK dat zeg" dus tja
Nou dat vind ik toch ook wel prettig om daar te doen, want het kan zo goed klotsen op mijn waterbedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dat is te doen, doe ik ook, en slapen en ontbijten, maar verder? Ik moet er niet aan denken om bijvoorbeeld sex te hebben in bed, dat is zo fucking saai
Trustequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
maar luitjes , ik duik er weer in ...
truste!
Waterbedden zijn wel de meest slechte plek vind ik. Je kunt je nergens tegen "afzetten" en bovendien gaat ie niet omhoog dus kun je er slecht in ontbijtenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat vind ik toch ook wel prettig om daar te doen, want het kan zo goed klotsen op mijn waterbed
Ja, en wittebrood is uiterst ongezond, vooral als het weken duurtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
maar luitjes , ik duik er weer in ...
truste!
Daarom heb ik nu mijn hoofdkant weer tegen de muur aangezet, eerst kon ik er helemaal om heen lopen maar dat ik inderdaad moeilijk om dan te gaan zitten lezen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waterbedden zijn wel de meest slechte plek vind ik. Je kunt je nergens tegen "afzetten" en bovendien gaat ie niet omhoog dus kun je er slecht in ontbijten
Kussens zijn wel weer grappig, die heb je dan ook wel nodig op zo'n bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mijn hoofdkant weer tegen de muur aangezet, eerst kon ik er helemaal om heen lopen maar dat ik inderdaad moeilijk om dan te gaan zitten lezen bijvoorbeeld.
En mijn ex gooide ook altijd de hoofdkussens (6 stuks) eraf en daar werd ik ook niet goed van.
Oow ik zweer erbij, kan bijna nergens anders meer slapen maar ja ik lig dan al meer dan 13 jaar in zo'n bedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kussens zijn wel weer grappig, die heb je dan ook wel nodig op zo'n bed.![]()
Maar ik vind het totaal niets, dat geklots en het ligt zo zijig.....
Ga weg, stalkert!quote:
Nee joh gekkigheid. Ik kom wel een keer Vleer binnenlopen en roep dan je username door de zaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik zo bezig![]()
Hellup ze motten me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |