quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..
een keer een leuke griet in die kneipe ontmoet. daarna even wat thuis bij d'r gaan drinken. liep daar zo'n vieze herder rond. ze was wel te neuken denk ik (die meid!), toch maar mooi op huus aan. oprotten; wijven met honden. vooral van die grote stinkerds..
Dat zit in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar om nu naar een nudistenstrand of park te gaan, neuh, vind ik té "gemaakt" of zo.
Nee dat geloof ik niet! Dat kan niet waar zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje dom dat ze een foto heeft gejat van iemand die ik toevallig ken.
Van wie moet ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwah de volgende keer gaan ze je uitmaken voor kloon...das een soort van ritueel hier![]()
neuh....maar....apk....(een clownquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Van wie moet ik een kloon zijn?
Ik sta met foto en al op FOK!![]()
Dus dit gedrag is jou niet onbekend
De schavuit zei dat je een kloon was en heulemaal geen drain hadquote:
Ja zo ben ik...LOLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet! Dat kan niet waar zijn!
Ik begin hem steeds meer te mogenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....maar....apk....(een clown) beweert dat het jouw foto nie is....de schurk
Dat klopt ik ben drainloosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De schavuit zei dat je een kloon was en heulemaal geen drain had
quote:
nee ik ga steeds harder lachen, toelachen wel te verstaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....dat mag niet...hij wil dat je een hekel aan hem hebt...hem vervloekt...dat je gaat janken schreeuwen en gillen tegen hem
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee ik ga steeds harder lachen, toelachen wel te verstaan
hou op schei uit ik werd er helemaalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een gedoe met die kast van jou![]()
Las ik net in het andere topic
Dus het is nog steeds niet gelukt, als ik jou was zou ik hem weer uit elkaar halen en met de beschrijving ernaast nog een keer proberenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
hou op schei uit ik werd er helemaalvan
nee het geraamte staat...alleen dat doek past gewoon niet....na een half uur was ik zo ver dat ik um door de kamer wilde smijten dus toen heb ik het maar zo gelatenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds niet gelukt, als ik jou was zou ik hem weer uit elkaar halen en met de beschrijving ernaast nog een keer proberen
Kan het niet zijn dat de bovenkant eigenlijk de onderkant is enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee het geraamte staat...alleen dat doek past gewoon niet....na een half uur was ik zo ver dat ik um door de kamer wilde smijten dus toen heb ik het maar zo gelaten
ja maar ik had hem echt goed.....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat de bovenkant eigenlijk de onderkant is enzo
smaller naar breder, ik dacht dat met die kasten n.l. zo was.
Dat is toch zo'n ding met een rits?
Maar ik mis nog lengte, gewicht cupmaat ect. ect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |