Ik snap niet waarom mensen dat doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
We hebben genoeg rare vogels meegemaakt. Dagoduck moest ook meerdere keren afkoelen.
Ik sla ff over, ik ga gestrekt, want daar ben ik wel aan toequote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Morgen is het juni.
En hoe kun je een maand beter beginnen dan met deze held:
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
Mogguhquote:
WTF?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex vannacht in mijn kamer heeft geslapen. Ik vind dat gewoon a-relaxed. Als hij slaapplek nodig heeft gaat ie maar naar zijn nieuwe vriendin![]()
Hoe komt die vent in je huis dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net dat mijn ex vannacht in mijn kamer heeft geslapen. Ik vind dat gewoon a-relaxed. Als hij slaapplek nodig heeft gaat ie maar naar zijn nieuwe vriendin![]()
Beste vriend van mijn huisgenoot.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe komt die vent in je huis dan?
Lekker volk woon je mee dan!?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beste vriend van mijn huisgenoot.
Iedereen walst sowieso toch over me heen, het interesseert ze geen fuck wat ik er van vind. Ik ben er even klaar mee
Het stomme is juist dat hij zich afvroeg of ik dat wel ok vond en dat mijn huisgenoten toen zeiden 'nee geen probleem hoor'quote:Op zondag 31 mei 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
En je ex is een klootzak dat ie dat doet.
Tering zeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat hij zich afvroeg of ik dat wel ok vond en dat mijn huisgenoten toen zeiden 'nee geen probleem hoor'Eikels
Doen we.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even de agressie eruit roken, doe je mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |