quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal straks nog even wat vragen neerplempen voor ik wegga
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En C4 is ook weer in da House. Druk voor een zaterdag
Waarom? Willen ze zeker weten dat ze gaan winnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond om 7 uur nog een voetbalwedstrijd![]()
We zijn uitgenodigd door een team dat zijn eerste wedstrijd vanavond gaat spelen en dat wilden ze graag tegen ons doen
Da's waarquote:
Als ik straks op mijn werk ben zet ik wel weer een vraag neer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ze zijn al onderweg. Vandaag zit het er dus niet meer in
Die plannen liggen al jaren klaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4,
zijn ze bij defensie al een geheime invasiemacht voor Noord Korea aan het voorbereiden?
Soms, hangt er van af waar en hoeveel het te veel isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef Nesle het volgende:
Als jullie geld teveel terugkrijgen bij een aankoop zeg je dat dan?
Ik kreeg het vandaag maar het duurde zolang voordat ik een keer kon afrekenen (terwijl het heel niet druk was) dat ik dacht, ik steek die 5 pleurie gewoon in mijn zakMEUJ
Normaal ben ik wel altijd heel eerlijk enzo hoor
Ik heb het wel eens gezegd en ik heb het wel eens niet gezegd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms, hangt er van af waar en hoeveel het te veel is
Mobiel internet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezegd en ik heb het wel eens niet gezegd.
Whehehe, Nem is wel gewild vandaagquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
Nemmie, zag dat je het over je beschikbaarheid van volgende week had. Ik vroeg me af of je de 5e er al de hele dag kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |