Verslag
De show begint met een flashback van afgelopen donderdag en legt uit wat de bedoeling is. Ze hebben hun leven op video vastgelegd en daar wordt het spel op gebasseerd.
Je ziet even de hoogtepunten terug van Bart zijn overwinning. Daarna zie je Ruud en Willem beid emet een flashback van hun tijd in het BB huis.
Ruud ten voete uit een teddybeer met een hoog knuffelgehalte wordt er van hem gezegd.
Je ziet nu de studio waarin Rolf, Ruud, Willem en Bart ontmoet en de familieleden ze omarmen. Nadat de TV uitzending is afgelopen afgelopen donderdag blijven de camera's van Geld voor je leven lopen. Wat gaan ze doen na BB?..
Het is kort na middennacht, BB is afgelopen maar wij blijven ze volgen. Ze filmen voor elke 5 gulden per seconde hun leven. Je ziet ze nu champagne spuiten en samen zijn, iets wat we niet op donderdag hebben gezien.
Ze houden alle drie een woord, Ruud bedankt iedereen en met namen zijn vriendin en dochtertje.
Bart: "alle mensen die hier staan en bedankt allemaal ik vondt het harsttikek gaaf. Al su straks naar huis gaat niet met drank op achter het stuur"
Ze omarmen de oude bewoners en intervieuwen Willem in de feesttent, hem wordt gezegd dat hij meer aanbod zou krijgen dan die 250.000 gulden en dat hij het in het koken ver schopt.
Je ziet ze feesten en Mona heeft een onderonsje met Ruud.
De vader van Bart omarmt hem en is trots op zijn zoon. B: "ik hou ook heel veel van jou onthou dat goed pa"
Anouk heeft een gesprekje met Bart en verteld dat ze echt goed vindt dat hij gewonnen heeft. A: "je hoeft niet te buigen bart"..ze lachen, B: "nee maar anders hoor ik je niet Anouk"
Ruud heeft zichtbaar plezier bij het weerzien van zijn vrienden en familie. Hijlacht zich dood om de petjes die in omloop zijn van hem. Ruud krijgt veel kusjes van fans en feest verder. Hij omarmt zijn moeder nog eens die gaat weer terug naar Breda.
Alle bewoners zingen nu Littke green van george Baker, ze staan op het toneel en zingen en dansen. Mona doet een monatoetje na geloof ik want die is aan het swingen.
Willem omarmt emn knuffelt zijn dochter.
En daar is Sabien. S: "kom ene shier man ik heb je de hele avond nog niet gezien" B: "het is ook zo onwijs druk". Ze omarmen mekaar.
S: "ik heb je gemist Bart"
B: "ik ook, ik heb je heel veel gemist ben blij je weer te zien"
S: "het is echt niet normaal na 1 week uit het huis brandt het spectakel los"
Bart zoekt zijn moeder en ze zoeken haar jas. Moeder van Bart gaat weg.
B: "sabien ik ga naar huis , ik heb het gehad"
S: "groot gelijk Bart het is zo onwerkelijk nog"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Januari 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |