Doe niet zo asociaal manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef Repeat het volgende:
Die reclame gaat dus over personen als TS.
Weet je,zeker bij grote evenementen doet de overheid ook niet bepaald veel aan extra afvalverzameling. Heb je dan wel eens al die prullenbakken zien uitpuilen. Mensen willen dus blijkbaar met alle plezier iets in een prullenbak dumpen, maar vergroot dan ook ff de capaciteit lijkt me, maar nee hoor, we gooien een belerend spotje eruit en maken het een ander zn probleem....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ook met kauwgom.
Als er nergens een prullenbak is moet ik het toch ergens kwijt
Daarom heet het ook onbewustquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe zouden ze weten dat ik onbewust asociaal ben, terwijl ik dat blijkbaar zelf niet eens weet
Tegelijk met alle negers, Turken, Marokkanen en bejaarden!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Schijt irritant inderdaad die bellende mensen voor de kassa! Aangezien ze maar één hand vrij hebben om te betalen duurt dat ook nog eens drie keer zo lang.Een stelletje asociale honden zijn het, allemaal het land uit zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch jammer dat de overheid zich beter bewust is van mij dan ikquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toch jammer dat de overheid zich beter bewust is van mij dan ik
Ik bel nooit bij de kassa, maar heb er geen enkel probleem mee als anderen dat doen,waarom zou het een probleem zijn en als asociaal moeten worden ervaren? Is het niet respectvol tov de kassa medewerkster of zo? Denk je dat het haar interesseert? Of de mensen erom heen, denk je dat het hun interesseert?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
TS voelt zich duidelijk aangesproken, en weet dus dat het inderdaad niet in de haak is om te bellen bij de kassa.
SIRE dan, ook goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |